SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PMPG kupiła Media Works

Platforma Mediowa Point Group przejęła za 13,2 mln zł grupę Media Works. Jednocześnie spółka zrealizowała opcję tej firmy na zakup udziałów w BMS, spółce będącej brokerem reklamy internetowej oraz nowych technologii.

PMPG kupiła Media Works

Platforma Mediowa Point Group przejęła Media Works - firmę reklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door i Flaming Advertising Polska. Watch Out Door zarządza siecią billboardów w prestiżowych lokalizacjach oraz pozyskuje duże powierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. Natomiast Flaming Advertising Polska działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramach Media Works. Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, a zysk netto na 3,66 mln zł.

- Zakup grupy Media Works połączony z przejęciem BMS to inwestycja w przyszłość, dzięki której Platforma Mediowa Point Group wchodzi na dwa dynamicznie rosnące rynki reklamowe: nternet i outdoor, i planuje znacząco zwiększyć swój udział w  rosnącym rynku mediów i rozrywki w ogóle - argumentuje Michał M. Lisiecki, prezes PMPG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PMPG kupiła Media Works

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl