SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„po prostu [a] more” reklamuje nowego Fiata Panda (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa nowej wersji Fiata Panda. Akcję - prowadzoną pod hasłem „po prostu [a] more” - przygotowały firmy Leo Burnett i Maxus.

Kampania nowej wersji Fiata Panda podkreśla najważniejsze zalety tego samochodu. Wykorzystywane w akcji hasło „po prostu [a] more” ma intrygować swoją dwuznacznością. Z jednej strony oznacza bowiem, że Fiat Panda to po prostu więcej („more” w języku angielskim), a z drugiej - że to zwyczajnie miłość („amore” w języku włoskim).



Akcja reklamowa - zaplanowana na cały marzec - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (reklamy niestandardowe i wideo na głównych portalach), prasę, radio oraz outdoor (prawie tysiąc nośników standardowych i niestandardowych, w tym wykorzystujących efekt day&night). Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „po prostu [a] more” reklamuje nowego Fiata Panda (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl