SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pocałuj radość” - Margaret, Lewandowski i Korzeniowski w jubileuszowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Pod hasłem „Pocałuj radość” ruszyła polska odsłona nowej kampanii marki Coca-Cola z okazji 100-lecia powstania charakterystycznej butelki tego napoju. W akcji występują m.in. Margaret, Robert Lewandowski i Robert Korzeniowski. Działania realizują agencje McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Endrofina Events, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Margaret w reklamie Coca-ColiArticle

W kampanii wykorzystano wizerunki gwiazd popkultury i sportu - od klasycznych takich jak Marylin Monroe i Elvis Presley, po współczesne, takie jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski i Margaret. Wizerunki celebrytów pojawiają się w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram - z hashtagiem #pocalujradosc) oraz na nośnikach outdoorowych (340 tablic 6x3, 609 citylightów oraz 13 siatek wielkoformatowych w wybranych miastach).



Ponadto w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot pokazujący, że Coca Cola towarzyszy fanom tej marki zarówno w codziennych wydarzeniach, jak i ważnych momentach.

Przypomnijmy, że globalnie kampania z okazji 100-lecia butelki Coca-Coli zaczęła się w marcu br. (zobacz szczegóły).

 

W Polsce za kreację reklam odpowiada agencja McCann Worldgroup, za zakup mediów i powierzchni - dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania w internecie realizuje agencja Next, za eventy odpowiada Endrofina Events, materiały wizualne przygotowała agencja Fortis, a działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pocałuj radość” - Margaret, Lewandowski i Korzeniowski w jubileuszowej kampanii Coca-Coli (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
Żeby sportowcy reklamowali odrdzewiacz i tak niezdrowy produkt.... Porażka!
odpowiedź
User
lol
To jak przerabiają Margaret przy okazji każdej reklamy naprawdę jest imponujące.
odpowiedź
User
mistrz
Nie istnieje taki związek frazeologiczny jak "pocałuj radość".
odpowiedź