SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pochwała życia rodzinnego w kampanii Ikea „Niech żyje Dom”

Ikea wystartowała z jesienną kampanią promująca nowości katalogowe. Za działania pod hasłem „IKEA. Niech żyje dom!” odpowiadają Saatchi & Saatchi IS oraz MEC.

Article

Jesienna kampania Ikea zostanie zaprezentowana w dwóch odsłonach. Pierwsza, z obecnie emitowanym spotem 15-sekundowym, dotyczy nowości katalogowych. Druga zostanie wyemitowana we wrześniu i dotyczy produktów w nowych niższych cenach. Zgodnie z ideą i hasłem, produkty będą prezentowane w kontekście dokonujących się w życiu mniejszych i większych zmian.

Emisjom spotów telewizyjnych będzie towarzyszyła komunikacja w internecie oraz social mediach.

Za kreację kampanii, w tym także spotów reklamowych oraz komunikację w internecie, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Zakup mediów koordynuje w całości dom mediowy MEC.

Uruchomiona w tym roku nowa platforma komunikacyjna IKEA „Niech żyje Dom!” opiera się na dwuznaczności - z jednej strony na celebracji domowego życia, w której marka chce pomóc, ale także na dopasowaniu swojego domu do stale zmieniających się warunków. Promuje nowy katalog sieci sklepów, którego nakład w Polsce wynosi 7 mln egzemplarzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pochwała życia rodzinnego w kampanii Ikea „Niech żyje Dom”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing