Poczta e-mail najpopularniejsza

Korzystanie z poczty e-mail, czytanie newsów, płacenie rachunków -to wciąż trzy najczęściej wykonywane w internecie czynności przezdorosłych Amerykanów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najwyższy wzrost popularności w ciągu ostatniego roku zanotowałonatomiast pobieranie programów telewizyjnych, oglądanie klipówwideo oraz wykonywanie połączeń telefonicznych online - informujeserwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy MediamarkResearch & Intelligence (MRI).

Największy odsetek respondentów - 74,2 procenta - w ciąguostatnich 30 dni przed badaniem korzystał z elektronicznejpoczty.

Następne w kolejności były takie czynności jak: czytanienajnowszych informacji o aktualnych wydarzeniach (46 procent),płacenie rachunków online (39,6 procenta), robienie zakupów dlawłasnego użytku (37,2 procenta), korzystanie z internetowychkomunikatorów (29,7 procenta), zdobywanie informacji finansowych(28,3 procenta), zdobywanie informacji sportowych (28,1 procenta),dzielenie się zdjęciami (25,4 procenta), szukanie przepisów (24,8procenta), granie w gry (24,6 procenta), oglądanie wideo (23,3procenta), pobieranie muzyki (21,6 procenta), planowanie prywatnychlub biznesowych podróży (20,5 procenta), zdobywanie informacjimedycznych (19,9 procenta), sprawdzanie propozycji kinowych (19,7procenta), odwiedzanie witryn stacji lub programów telewizyjnych(18,7 procenta), szukanie pracy (15,3 procenta), śledzenie notowańgiełdowych (13,2 procenta), słuchanie radia (13,1 procenta),zdobywanie informacji o nieruchomościach (12,9 procenta), robieniezakupów dla biznesowego użytku (11,4 procenta), odwiedzanie blogów(11 procent), zdobywanie informacji na temat zakupu nowegosamochodu (10,6 procenta), wysyłanie elektronicznych kartek zżyczeniami (9 procent), sprawdzanie programów telewizyjnych (7,7procenta), zdobywanie informacji na temat wychowania i opieki naddziećmi (5,3 procenta), oglądanie programów telewizyjnych na żywo(5,3 procenta), pisanie bloga (4,3 procenta), zamieszczanie idodawanie wideo do serwisów internetowych (4,1 procenta),wykonywanie połączeń telefonicznych (4 procent), pobieraniepodcastów (3,8 procenta) oraz pobieranie programów telewizyjnych(3,2 procenta).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?