Pocztex reklamowany jako „niezawodny kurier”

Rozpoczyna się kampania reklamowa usługi Pocztex oferowanej przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Niezawodny kurier. Szybko sprawnie... do usług!”, przygotowała agencja Cam Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Pocztexu, usługi skierowanej do firm z sektora e-commerce, prezentuje jej odświeżoną wersję (przeczytaj o niej więcej). Wprowadzono w niej takie rozwiązania jak powiadomienie odbiorcy SMS-em lub e-mailem o nadaniu przesyłki, dostarczenie przesyłki do godziny 8 rano (w miastach do 100 tys. mieszkańców), szybka wypłata kwoty pobrania (maksymalnie do 3 dni) za doręczony do klienta towar oraz ceny obniżone średnio o 35-50 proc.

grafika

Akcja reklamowa - startująca 18 października, a zaplanowana do 15 grudnia - w pierwszym etapie obejmuje internet (mailingi, reklamy w serwisach aukcyjnych, sklepach internetowych i porównywarkach cen), a później będzie też prowadzona w telewizji, na outdoorze (reklamy na autobusach w największych miastach) oraz placówkach Poczty Polskiej (plakaty i ulotki). Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Cam Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu