SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj moc wsparcia” - BNP Paribas promuje Konto Witalne

BNP Paribas udostępnił ofertę promocyjną Konto Witalne. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Poczuj moc wsparcia” przygotowana przez firmy Saatchi&Saachi i MPG.

„Poczuj moc wsparcia” - BNP Paribas promuje Konto Witalne

Udostępnione przez BNP Paribas Konto Witalne obejmuje konto osobiste z pakietem usług assistance, pożyczkę gotówkową „Pożyczka Witalna” bez prowizji i oprocentowania na 2 lata oraz konto oszczędnościowe oprocentowane na poziomie 5,8 proc. z kapitalizacją odsetek w każdy dzień roboczy. Aby otrzymać w BNP Paribas równowartość swojej pensji, klienci muszą otworzyć w banku lub mieć już otwarte konto osobiste z pakietem S, M, L lub XL na cały okres spłaty pożyczki, przekazywać swoje pełne wynagrodzenie na rachunek w tym banku oraz przeprowadzać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe miesięcznie przy użyciu karty debetowej wydanej do konta.

>>> BNP Paribas Bank Polska: w br. 30 nowych oddziałów, do 2015 r. kolejne 100 placówek

Oferta - która będzie dostępna w BNP Paribas do końca sierpnia - będzie reklamowana w kampanii pod hasłem „Poczuj moc wsparcia”. Bohater reklam sięga pamięcią do ważnych momentów w dzieciństwie i młodości, kiedy wsparcie bliskich osób pomogło mu osiągnąć sukces zarówno w szkolnym przedstawieniu, jak i na pierwszej randce.

Akcja reklamowa od 9 czerwca obejmie telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN czy TVN24), internet (Onet, WP, Interia, o2, NK, Gadu-Gadu), kina, outdoor (m.in. nośniki niestandardowe) oraz oddziały BNP Paribas (materiały BTL). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saachi, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poczuj moc wsparcia” - BNP Paribas promuje Konto Witalne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl