SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj siłę lwa” w kobiecej promocji Actimela

Pod hasłem „Poczuj siłę lwa” ruszyła promocja Actimela (Danone Polska) skierowana do kobiet. Za przygotowanie i obsługę akcji oraz wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Kropka Bordo, Young & Rubicam Brands i Mediacom.

W promocji „Poczuj siłę lwa” do wygrania jest 40 tys. maskotek w formie lwic wraz z małymi lwiątkami. Celem akcji - rozpoczętej 8 października, a zaplanowanej do 8 grudnia - jest zwrócenie uwagi konsumentek na nową komunikację Actimela oraz zwiększenie jego sprzedaży.

Promocję wspierają reklamy w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Za opracowanie strategii i obsługę akcji promocyjnej oraz przygotowanie jej reklam internetowych, serwisu i projektu opakowań odpowiada agencja Kropka Bordo. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja Young & Rubicam Brands, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

\

Dołącz do dyskusji: „Poczuj siłę lwa” w kobiecej promocji Actimela

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agiii
niestety to podpucha - strona nie działa
odpowiedź
User
M. G.
Mijają dwa miesiące a nagrody breloczka wciąż brak. Ten konkurs służył jedynie wyłudzeniu danych. Szkoda gdy renomowana firma upada do tak niskich chwytów. Na pewno nie wezmę udziału w kolejnych promocja bo też będą jedną wielką farsą.
odpowiedź
User
J.
moje 2 lwy dotarły bez zarzutu
odpowiedź