„Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa płynu do płukania ust Listerine (produkowanego przez koncern Johnson&Johnson) prowadzona pod hasłem „Poczuj w sobie moc”. Przygotowała ją agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)

Kampania z humorem przedstawia korzyści wynikające z używania płynu do płukania ust Listerine. W reklamie pojawiają się dane z badania przeprowadzonego wśród mieszkańców USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Brazylii, Tajlandii i Japonii, z którego wynika, że osoby korzystające z Listerine są bardziej skłonne do robienia rzeczy odważnych.

Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?