SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN

Drugi sezon „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,17 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

fot. Robert Pałka/TVN Article

„Pod powierzchnią 2” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 22 października br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,50 mln oglądających.

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pod powierzchnią” straciło 470 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach produkcja gromadziła 1,64 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,62 proc., 15,37 proc. oraz 14,23 proc. udziału.

Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiąga 17,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 6,38 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 6,21 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Akcja „Pod powierzchnią” osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na czwórce bohaterów, których losy krzyżują się niespodziewanie. Są to małżonkowie Marta i Bartek (w tych rolach Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa), którzy skrywają przed światem tajemnicę, oraz Maciek i Ola (Łukasz Simlat i Maria Kowalska) - ojciec i zbuntowana córka, próbujący na nowo stworzyć rodzinę.

Drugi sezon cyklu przedpremierowo zadebiutował w serwisie player.pl. Pierwszy odcinek został udostępniony odpłatnie w poniedziałek, 17 czerwca br., a kolejne w tym serwisie pojawiały w tygodniowych odstępach.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irena
W tym tempie spadku to przed końcem sezonu mogą dogonić polsatowskie Zawsze Warto. Trzeci odcinek 950 tys???
17 6
odpowiedź
User
Pdk
Nie do wiary, że już 3 serial TVN-u poległ w starciu z Echem Serca TVP. 🤣
17 10
odpowiedź
User
Rurku
Ludzie niby chcą ambitnych seriali, ale potem i tak ich nie oglądają.
18 5
odpowiedź
User
Michu
Oglądalność dramat! Ale takie są uroki dawania wcześniej serialu na Player. Ja np cały sezon obejrzałem już w wakacje. Podobna sytuacja z Zawsze warto
20 3
odpowiedź
User
Marek
Spadek z odcinka na odcinek jest ogromny. Kontynuacji nie będzie.
11 6
odpowiedź