SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje 14. edycja akcji „Podaruj Misia” (wideo)

7 grudnia wystartuje 14. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą współorganizują Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Allegro oraz Rossman.

Fot. Cezary Piwowarski/Fundacja TVN Article

„Podaruj Misia” to coroczna akcja, w ramach której można zakupić pluszowego misia, a dochód ze sprzedaży jest przeznaczany na cele charytatywne.

W tym roku limitowana kolekcja pluszaków została zaprojektowana przez Tomasza Ossolińskiego i Oliviera Janiaka, Zosię Ślotałę (Petite Maison) i Annę Lewandowską, Bizuu i Kingę Rusin, Dawida Wolińskiego i Katarzynę Sokołowską oraz markę La Mania i Monikę Olejnik.

Misie wraz z breloczkiem dostępne będą od 7 grudnia 2019 roku w sieci drogerii Rossmann w całej Polsce (w cenie 75 zł) a także na stronie podarujmisia.allegro.pl (wersja bez breloczka w cenie 50 zł).

Dochód z akcji ponownie zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Najnowszą edycję „Podaruj Misia” promuje spot, w którym występuje ponad 20 gwiazd: Ewa Drzyzga, Anna Markowska, Dorota Wellman, Michał Piróg, Olivier Janiak, Marta Kuligowska, Mateusz Gessler, Małgorzata Rozenek-Majdan, Anna Lewandowska, Grzegorz Kajdanowicz, Filip Chajzer, Gabi Drzewiecka, Małgorzata Ohme, Jakub Wesołowski, Anna Kalczyńska, Monika Olejnik, Magdalena Boczarska, Michel Moran, Magda Mołek, Piotr Kraśko, Katarzyna Sokołowska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Kinga Rusin, Blowek oraz Sonia Bohosiewicz.

Reżyserem spotu jest Konrad Kozłowski, autorem zdjęć Olgierd Michalak. Scenografię przygotowała Joanna Bensch-Stylianou.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Startuje 14. edycja akcji „Podaruj Misia” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ui
czy te tzw gwiazdy moga przestac zasmiecac soba swiat
10 3
odpowiedź
User
io
wszystko na sile na pokaz za wszelka cene zeby tylko pokazali mowli pisali szmira goni tandete bo za rogiem badziewie i to tyle na temat tzw gwiazd
9 3
odpowiedź
User
Luc
Można za nimi nie przepadać, ale uczciwie trzeba przyznać, że gdyby nie właśnie gwiazdy, te misie nie byłyby takim komercyjnym sukcesem już od tylu lat!
Cel jest szczytny, więc dlaczego z nich nie skorzystać?
4 5
odpowiedź
User
Babu
Fajnie, nienachalnie z klimatem. Chyba kupie dwa.
0 3
odpowiedź
User
Millenials
Fajnie, nienachalnie z klimatem. Chyba kupie dwa.
75 zł za misia? Na takie ceny to mogą sobie pozwolić tylko gwiazdy. Z pensji szeregowego redaktora nie jest łatwo udzielać się charytatywnie za takie kwoty.
4 0
odpowiedź