SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Podaruj radość” w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Rozpoczęła się kampania Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Podaruj radość”, przygotowały i realizują firmy McCann WorldGroup, Next, MediaCom, Rc2, Fortis, Pankreator i Momentum.

Article

W nowych reklamach Coca-Coli pojawiają się elementy typowe dla bożonarodzeniowych kampanii tej marki: Święty Mikołaj oraz charakterystyczne ciężarówki. Spoty pokazują, jak różne osoby bezinteresownie sprawiają sobie drobne przyjemności.

- Pragnęliśmy by w te Święta ludzie poczuli, co tak naprawdę jest ważne - drobne gesty, które potrafią zdziałać więcej dobrego niż nawet najpiękniejsze prezenty. Mamy nadzieje, że od dziś każdy z nas codziennie znajdzie choć chwilę by komuś podarować radość! - opisuje przekaz kampanii Małgorzata Drąg, marketing activation manager w Coca-Cola Poland Services.

Przypomnijmy, że bożonarodzeniowa akcja reklamowa konkurencyjnej Pepsi przebiega pod hasłem „Nakręć się na Prześwięta” (zobacz szczegóły).

Kampania Coca-Coli zaczęła się 8 listopada. Obejmuje przede wszystkim telewizję, internet (m.in. działania w serwisach społecznościowych i internecie mobilnym) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i aktywności eventowe).

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann WorldGroup, działania w internecie prowadzi agencja Next, materiały BTL przygotowała agencja Fortis, a realizacją eventów zajmują się agencje Pankreator i Momentum.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Podaruj radość” w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Ja też byłbym szczęśliwszy z Coca-Colą gdyby reklama została przygotowana w Polsce i pokazywała radości nas, tutaj, nie gdzieś w jednym miejscu świata dla wszystkich. Ale chyba zbyt wiele oczekuję 12.11.
odpowiedź