Podborowski, Błaszkowiak i Janta-Lipińska w dziale kreacji Q&A Communications

Do zespołu kreacji agencji Q&A Communications dołączyli Bartosz Podborowski (art director), Małgorzata Błaszkowiak (graphic designer) oraz Dorota Janta-Lipińska (senior copywriter).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Podborowski, Błaszkowiak i Janta-Lipińska w dziale kreacji Q&A Communications
Od lewej: Małgorzata Błaszkowiak, Bartosz Podborowski, Dorota Janta-Lipińska

Bartosz Podborowski przed dołączeniem do zespołu Q&A  pracował na stanowisku art directora w agencji Chapter 1. Tam projektował m.in. dla takich marek jak MylaQ, Neo Make Up czy Lech Pils. Wcześniej związany był z agencjami Just, Men at Work, Soul and Mind Group oraz TequilaPolska – TBWA.

Małgorzata Błaszkowiak od 2017 roku związana była z agencją Płodni.com. Zaczynała w Grupie Graficznej Raster, później pracowała także w Platinium Promotion i GTO Group. Z branżą reklamy związana od 2011 roku.

Dorota Janta-Lipińska przez ostatnie 5 lat pracowała w agencji reklamowej about ad jako senior copywriter. Realizowała projekty dla takich klientów jak Aquanet, Biedronka, Stokrotka, Volkswagen czy Żabka. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych