SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podravka rozpoczyna sezon grillowy

'Na pogodne grillowanie' - pod takim hasłem firma Podravka będzie w tym sezonie przekonywać konsumentów do swoich produktów.

Vegeta Mix do grilla oraz pasty warzywne Ajvar łagodny, Ajvar ostry, Pindżur i Relish będą w okresie od maja do czerwca br. wspierane przez szereg działań komunikacyjnych.

W okresie od 15 maja do 30 czerwca (od czwartku do niedzieli) w TVP1 zobaczymy firmę Podravka w charakterze sponsora prognozy pogody. W tym samym czasie trwać będzie kampania reklamowa w prasie i radio. Radio Zet, Pr 1 PR, Audytorium 17 oraz stacje Radia Plus wyemitują reklamy Podravki, zachęcające już od czwartkowego popołudnia do soboty włącznie do weekendowych zakupów związanych z grillem. Czytelnicy pism kobiecych i lifestyle tj.: „Pani Domu”, „Chwila dla Ciebie”, „Przyjaciółka”, „NAJ”, „Tina”, „Viva!”, „Gala” oraz tygodników społecznych: „Polityka”, „Newsweek”, „Wprost” zobaczą ogłoszenia wizerunkowe oraz z przepisami na potrawy z grilla.

  

Działania reklamowe w telewizji, prasie i radio połączone są z aktywnością firmy
bezpośrednio w punktach sprzedaży. Wybrane sklepy zostaną wyposażone w różnorodne materiały POS, m.in.: wobblery, krawaty, listy półkowe. W wybranych sieciach handlowych (Real, Carrefour, Leclerc) w weekendy hostessy firmy Podravka będą zachęcać do degustacji potraw z Vegetą Mix do grilla oraz przekąsek z pastami Ajvar, Pindżur, Relish. Konsumenci będą mieli okazję do uzyskania informacji na temat zastosowania poszczególnych produktów, a wszyscy zainteresowani otrzymają książeczkę z oryginalnymi przepisami firmy Podravka.

„Chcemy aby produkty Podravki kojarzyły się polskim konsumentom z najwyższą jakością oraz najlepszym smakiem i aromatem” – powiedziała Vlatka Grebiennik, Product Manager firmy. „Poprzez nasze tegoroczne działania marketingowe chcemy przede wszystkim edukować klientów w zakresie przygotowywania potraw z grilla, dlatego w naszych reklamach pojawią się autorskie przepisy kulinarne Podravki” – dodaje Grebiennik.
  
Działania ATL opracowała agencja BBDO. Działania BTL prowadzone są przez firmę IQ Marketing.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Podravka rozpoczyna sezon grillowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl