SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!' w kampanii aparatu SamsungST550

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa aparatufotograficznego Samsung ST550. Akcja pod hasłem "Podwójna zabawa nawyciągnięcie ręki!" podkreśla, że urządzenie jest wyposażone w dwawyświetlacze LCD.

Kampania reklamowa aparatu fotograficznego Samsung ST550eksponuje fakt, że model ten jako pierwszy na świecie jestwyposażony w dwa wyświetlacze LCD: z przodu i z tyłu obudowy.Przekaz pod hasłem "Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!"podkreśla, że to innowacyjne rozwiązanie ułatwia kadrowania zdjęć iwykonywanie autoportretów. Kampania ma budować rozrywkowy wizerunekmarki, wykorzystując w internecie formy reklamowe, które angażująodbiorców do zabawy.

SamsungST550nowe

Akcja jest prowadzona w prasie (męskie i kobiece magazynylifestylo'we, m.in. Twój Styl, National Geographic, Men's Health,Playboy, Logo) oraz internecie (strony poświęcone fotografii iserwisy społecznościowe, m.in. Nasza-klasa.pl,Fotka.pl,Gadu-Gadu.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcagrudnia - przygotowały agencje MI Polska (prasa) i Cheil Polska(internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom.

Dołącz do dyskusji: 'Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!' w kampanii aparatu SamsungST550

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl