'Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!' w kampanii aparatu SamsungST550

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa aparatufotograficznego Samsung ST550. Akcja pod hasłem "Podwójna zabawa nawyciągnięcie ręki!" podkreśla, że urządzenie jest wyposażone w dwawyświetlacze LCD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa aparatu fotograficznego Samsung ST550eksponuje fakt, że model ten jako pierwszy na świecie jestwyposażony w dwa wyświetlacze LCD: z przodu i z tyłu obudowy.Przekaz pod hasłem "Podwójna zabawa na wyciągnięcie ręki!"podkreśla, że to innowacyjne rozwiązanie ułatwia kadrowania zdjęć iwykonywanie autoportretów. Kampania ma budować rozrywkowy wizerunekmarki, wykorzystując w internecie formy reklamowe, które angażująodbiorców do zabawy.

Akcja jest prowadzona w prasie (męskie i kobiece magazynylifestylo'we, m.in. Twój Styl, National Geographic, Men's Health,Playboy, Logo) oraz internecie (strony poświęcone fotografii iserwisy społecznościowe, m.in. Nasza-klasa.pl,Fotka.pl,Gadu-Gadu.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcagrudnia - przygotowały agencje MI Polska (prasa) i Cheil Polska(internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu