Influencerzy wspierają kampanię "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"

Ruszyła kampania społeczna promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Akcje przygotowały agencje Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media (Group One).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja “Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”, która dziś obejmuje całą Polskę, zrodziła się w 2015 roku w Warszawie.

- W Polsce coraz więcej osób przywiązuje wagę do zdrowego trybu życia i podejmuje świadome wybory żywieniowe. Dlatego uznaliśmy, że warto przypomnieć, że świadome żywienie nie kończy się na świadomej kuchni. Wykorzystaliśmy trend, nawiązujący do pozytywnych nawyków żywieniowych Polaków, aby zachęcić do dzielenia się jedzeniem z potrzebującymi. Na co dzień, wybierając produkty bio, rezygnując z węglowodanów lub mięsa w diecie, nie zastanawiamy się, jak wiele osób marzy o najprostszym posiłku - mówi Adam Kręgielewski, strategy planner w agencji Labcon, pomysłodawca akcji.

W spocie przygotowanym na potrzeby akcji  wystąpili: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.

Co zrobić z jedzeniem pozostałym po świętach wielkanocnych?

Akcja „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi” wystartuje w Lany Poniedziałek po Wielkanocy. W całej Polsce wolontariusze przyjadą pod wskazany adres, odbiorą posiłki, które zostały nam po Świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych osób. Akcja działa przez 3 dni (22-24 kwietnia), a jej zasięg obejmie 50 miast i miasteczek w 16 województwach, m.in. Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Zieloną Górę i Łódź.

Pomysłodawcami kampanii są: Adam Kręgielewski, strategy planner Labcon i Mateusz Garbarczyk, strategy planner Value Media. Za scenariusz spotu, realizację projektu, pozyskanie i współpracę influencerami i PR odpowiada agencja Labcon. Spot wyprodukowało Media Ready. Agencja SalesTube pozyskała natomiast grant na kampanię reklamową akcji na Facebooku.

Co zrobić z jedzeniem, które zostanie nam po świętach wielkanocnych? Można samodzielnie zawieźć jedzenie do jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Można też zgłosić się przez formularz na stronie akcji podzielmysie.pl. Tam otrzymamy informację o godzinie odbioru jedzenia. Następnie wolontariusze-kierowcy przewiozą je do lokalnej instytucji wspierającej osoby ubogie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]