Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach

Klub Pogoń Szczecin przygotował dla sponsorów nową powierzchnię reklamową – bandy LED w dwóch rzędach. Zastosowanie drugiego rzędu band LED pozwala na stworzenie „ściany reklamowej”, uzyskanej poprzez połączenie go z pierwszym rzędem reklamowym oraz trzecim rzędem stałych tablic reklamowych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach
fot. materiały prasowe

Przygotowane rozwiązania dają możliwość emisji spotów: w układzie rozdzielonym (oddzielne treści dla dwóch różnych partnerów) oraz w układzie jednolitym (spójna, panoramiczna reklama jednego partnera wyświetlana na obu rzędach).

– Pierwszy rząd został w całości zajęty przez naszych partnerów biznesowych. Minuty, które nabyli nasi partnerzy, w większości stanowiły element pakietów dedykowanych dla partnera głównego, partnera kluczowego, partnera wiodącego oraz partnera czołowego – z logotypami partnerów umieszczonymi na koszulkach i spodenkach meczowych – mówi dla Wirtualnemedia.pl Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu w Pogoń Szczecin.

– Pozostała część minut została przeznaczona dla partnerów, którzy wybrali promocję swojej marki lub produktu w formie emisji spotu reklamowego – dodaje.

Skorzystali dotychczasowi partnerzy

Jak zaznacza Andrzejkowicz, oferta jest innowacyjnym rozwiązaniem w skali całej Ekstraklasy w sezonie 2025/2026.  

– Każdego dnia Pion Biznesu Pogoni Szczecin otrzymuje liczne zapytania dotyczące tej formy promocji, co jest dla nas niezwykle cenne – wyjaśnia.

Debiut drugiego rzędu band LED odbył się podczas pierwszego meczu Ekstraklasy w sezonie 2025/2026 na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera – spotkania z Motorem Lublin, rozegranego 26 lipca.

Już w tym premierowym pokazie z naszej oferty skorzystali dotychczasowi partnerzy, m.in. firma bukmacherska STS oraz firma transportowa RT Trans – precyzuje Andrzejkowicz.  

 – Jesteśmy otwarci na współpracę z każdą firmą, której strategia marketingowa koncentruje się wokół sportu, piłki nożnej oraz marki Pogoni Szczecin – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu