Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach

Klub Pogoń Szczecin przygotował dla sponsorów nową powierzchnię reklamową – bandy LED w dwóch rzędach. Zastosowanie drugiego rzędu band LED pozwala na stworzenie „ściany reklamowej”, uzyskanej poprzez połączenie go z pierwszym rzędem reklamowym oraz trzecim rzędem stałych tablic reklamowych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Pogoń Szczecin z bandami reklamowymi LED w dwóch rzędach
fot. materiały prasowe

Przygotowane rozwiązania dają możliwość emisji spotów: w układzie rozdzielonym (oddzielne treści dla dwóch różnych partnerów) oraz w układzie jednolitym (spójna, panoramiczna reklama jednego partnera wyświetlana na obu rzędach).

– Pierwszy rząd został w całości zajęty przez naszych partnerów biznesowych. Minuty, które nabyli nasi partnerzy, w większości stanowiły element pakietów dedykowanych dla partnera głównego, partnera kluczowego, partnera wiodącego oraz partnera czołowego – z logotypami partnerów umieszczonymi na koszulkach i spodenkach meczowych – mówi dla Wirtualnemedia.pl Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu w Pogoń Szczecin.

– Pozostała część minut została przeznaczona dla partnerów, którzy wybrali promocję swojej marki lub produktu w formie emisji spotu reklamowego – dodaje.

Skorzystali dotychczasowi partnerzy

Jak zaznacza Andrzejkowicz, oferta jest innowacyjnym rozwiązaniem w skali całej Ekstraklasy w sezonie 2025/2026.  

– Każdego dnia Pion Biznesu Pogoni Szczecin otrzymuje liczne zapytania dotyczące tej formy promocji, co jest dla nas niezwykle cenne – wyjaśnia.

Debiut drugiego rzędu band LED odbył się podczas pierwszego meczu Ekstraklasy w sezonie 2025/2026 na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera – spotkania z Motorem Lublin, rozegranego 26 lipca.

Już w tym premierowym pokazie z naszej oferty skorzystali dotychczasowi partnerzy, m.in. firma bukmacherska STS oraz firma transportowa RT Trans – precyzuje Andrzejkowicz.  

 – Jesteśmy otwarci na współpracę z każdą firmą, której strategia marketingowa koncentruje się wokół sportu, piłki nożnej oraz marki Pogoni Szczecin – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"