SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Point Group chce oszczędzić 3 mln zł w skali roku dziękioptymalizacji kosztów

Spółka Platforma Mediowa Point Group (PMPG) rozpoczęła programoptymalizacji kosztów, który ma przynieść oszczędności rzędu 3 mlnzł rocznie.

Point Group chce oszczędzić 3 mln zł w skali roku dziękioptymalizacji kosztów

"Trwająca od kilku tygodni restrukturyzacja ma na celuuporządkowanie kompetencji w ramach Grupy Kapitałowej orazobniżenie kosztów bieżącej działalności. Reorganizacja dotyczyłaona przede wszystkim działów administracji, finansów, nowych medióworaz sprzedaży. Renegocjowano również niektóre umowy z dostawcamimateriałów i usług, w tym umowy zawarte w walutach obcych, któreistotnie wpływały na wzrost kosztów (m.in. koszt papieruwykorzystywanego do druku magazynów)" - czytamy w komunikacie.

Firma poinformowała też, że z końcem maja zakończyła się częśćrestrukturyzacji dotycząca zmian kadrowych. Obecnie PMPG prowadzidalszy przegląd dostawców.

"Na podstawie wyników przeglądu, spółka będzie chciałarenegocjować kolejne umowy oraz dokonać outsourcingu częściprocesów. Niewykluczona jest również integracja niektórych spółek wramach grupy, co pozwoli na ograniczenie kosztów zarządzania orazbardziej efektywne wykorzystanie zasobów" - czytamy dalej.

PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Point Group chce oszczędzić 3 mln zł w skali roku dziękioptymalizacji kosztów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl