SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pokaż język” promuje Żywca z Abradabem, Stuhrem, Fiszem i Raczkowskim

Rusza konkurs „Pokaż język” promujący piwo Żywiec. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Men at Work, PZL, Pride & Glory, Macroscope OMD i TBWA PR.

„Pokaż język” promuje Żywca z Abradabem, Stuhrem, Fiszem i Raczkowskim

W ramach konkursu „Pokaż język” na stronie zywiec.com.pl można przesyłać oryginalne, zaskakujące powiedzonka oparte na zaproponowanych fragmentach. Wymyślone przez uczestników teksty będą oceniać raper Abradab, aktor Maciej Stuhr i muzyk Fisz. Codziennie najlepsze powiedzonko będzie nagradzane iPadem, a kolejnych 10 - bonami pieniężnymi o wartości 100 zł. Do najlepszego tekstu tygodnia ilustrację przygotuje Marek Raczkowski, a następnie zostanie ona opublikowana w mediach. Dodatkowo zwycięzca otrzyma 20 tys. zł. Akcja - wymyślona przez agencję Men at Work, a obsługiwana w internecie przez agencję Pride & Glory - potrwa do połowy kwietnia.



Konkurs od początku marca wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży i na outdoorze. Kreację ATL przygotowała agencja PZL, media kupił dom mediowy Macroscope OMD, a obsługą public relations zajmuje się agencja TBWA PR.

 


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pokaż język” promuje Żywca z Abradabem, Stuhrem, Fiszem i Raczkowskim

124 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Bosz, kto to wymyślił?, zgroza.
odpowiedź
User
Betula
Bruce, pomysł jest naprawdę ciekawy; trzeba błysnąć pomysłem i tyle. Język polski jest piękny i faktycznie można się wykazać. To nic nie kosztuje. Mam tylko mieszane uczucia, co do obiektywnego sposobu oceniania. Niektóre nagrodzone teksty są rzeczywiście bardzo udane i zasługują na wyróżnienie. Niektóre jednak moim zdaniem są kiepskie, w porównaniu z innymi, o wiele lepszymi, nie zaliczonymi do wyróżnień.
Dopiero pierwszy tydzień minął, zobaczymy jak będzie się zabawa rozwijać.
odpowiedź
User
Polas44
Trzy moje propozycje (naprawdę unikalne) nie przeszły przez sito moderacji. A potem, po godzinach oglądam je z małymi przeróbkami. Ktoś kradnie fajne pomysły. Ktoś, kto ma taką możliwość. Precyzyjniej wskazać sprawcy już się nie da. Nie tylko ja to zauważyłem. Poza tym, sprawdź jaka twórczość wygrała w pierwszym tygodniu. Nawet, gdyby propozycje były losowane, powinien do puli wpaść jakiś sensowny pomysł. A tu nic... poezja kibolska, prymitywna na maxa. Wydaje mi sie, że wygrywają przyjaciele sołtysa. Ta gra, to wcale nie małe pieniądze, a więc i pokusa jest duża. Przypuszczam, że Maciek Stuhr o niczym nie wie. On nie wie, co firmuje.
Nie wiem nawet, czy moje tekstowe propozycje, które ukazały sie bez zmian, są przypisane mojej osobie, czy komuś od sołtysa. Wbrew zapewnieniom organizatora (informacja po wysłaniu tekstu formularzem), żaden mail z potwierdzeniem do mnie nie dotarł (a powinien). I znowu, nie tylko ja psioczę na brak potwierdzenia mailem.
Firma, która to obsluguje dla Żywca, zrobiła browarom krecią robotę. Żywiec od kilku dni kojarzyć mi się będzie dosyć nieciekawie.
Nie przemawia przeze mnie rozgoryczenie, bo szanse na nagrodą są naprawdę malutkie na tyle zgłoszeń. Po prostu wkurza mnie, że można ludzi gwałcić w biały dzień, a organizator schował się za formularzem (zero kontaktu).
odpowiedź