SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Pokochaj każdą podróż z kartą Visa'

Visa rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną mającą na celu zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką.

Tytuł promocji nawiązuje do hasła ogólnoeuropejskiej kampanii Visa Europe „Pokochaj każdy dzień”, która rozpoczęła się na początku tego roku jako część długofalowych działań organizacji nakierowanych na zmianę sposobu płacenia i częstsze używanie karty Visa zamiast gotówki. Nagrodami w obecnej kampanii „Pokochaj każdą podróż z kartą Visa” są samochody lub nagrody pieniężne, które zwycięzcy będą mogli przeznaczyć na dalsze lub bliższe podróże. Użytkownicy kart Visa mogą wygrać 3 samochody osobowe Toyota Corolla, 30 nagród po 3 tys. złotych oraz 300 nagród po 300 zł.

„Wspólnie z bankami członkowskimi zdecydowaliśmy się na aktywną promocję, w której po zapłaceniu kartą Visa za zakupy wymagane jest zarejestrowanie transakcji. Rejestracja, która wymaga zaangażowania i świadomego działania ze strony posiadacza karty Visa, sprawdziła się już doskonale w czasie wiosennej promocji w tym roku” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna organizacji Visa Europe w Polsce. W trakcie wiosennej promocji płatności kartami Visa transakcje mogły być rejestrowane za pośrednictwem strony internetowej promocji oraz wiadomości SMS. Obecnie uczestnicy będą mogli dodatkowo zarejestrować transakcje poprzez wysłanie kuponu zgłoszenia transakcji pocztą.

W loterii promocyjnej, która potrwa od 16 października do 31 grudnia br. mogą brać udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję - poprzez stronę internetową www.visa.pl, wysłanie wiadomości tekstowej (SMS) pod specjalny numer lub przesłanie kuponu zgłoszeniowego pocztą.

W telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Discovery, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo i kanały tematyczne At Media) emitowany będzie 15-sekundowy spot promocyjny, który w czytelny sposób zachęca do płacenia kartą Visa i wygrania pokazanej w spocie nagrody – samochodu. Silna kampania obejmuje także radio, prasę ogólnopolską (głównie dzienniki i tygodniki), punkty sprzedaży oraz Internet.

Dodatkowo akcja otrzyma wsparcie w postaci zorganizowanego we współpracy z Radiem ZET konkursu radiowego, skierowanego do słuchaczy stacji. Konkurs będzie miał miejsce na antenie Radia ZET codziennie od poniedziałku do piątku od 13 listopada do 22 grudnia br. Każdego dnia około godz. 17.20 osoba prowadząca audycję odtworzy trzy charakterystyczne dźwięki wydawane przez trzy różne przedmioty oraz kwotę (np. 12 zł), którą zapłacono za jeden z nich kartą Visa (np. otwieranie puszki z napojem, tankowanie samochodu i grzechotanie). Zadaniem słuchaczy będzie jak najszybsze „dopasowanie” kwoty do usłyszanego dźwięku i nazwanie przedmiotu, który symbolizuje dźwięk (np. 12 zł to zakup grzechotki). Zwycięzcą zostanie osoba, która najszybciej prześle SMS z poprawną odpowiedzią. Każdego dnia do wygrania będzie przedpłacona karta Visa z wkładem równym 2 tys. zł na codzienne zakupy. „Cieszymy się, że wraz z Radiem ZET udało się nam po raz kolejny zorganizować atrakcyjny konkurs radiowy, dzięki czemu w ten niecodzienny sposób będziemy mogli przedstawić szerokie spektrum towarów i usług, za które każdego dnia można zapłacić na co dzień kartą Visa” – dodała Małgorzata O’Shaughnessy.

Wsparciem kampanii ATL jest kampania BTL prowadzona przez banki członkowskie
Visa Europe, w której są wykorzystywane m.in. plakaty i ulotki w oddziałach, ekrany bankomatowe, witryny Internetowe i intranetowe oraz informacje drukowane na zestawieniach transakcji wysyłanych posiadaczom kart.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych oraz kampanii wizerunkowej odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Koordynuje on przeprowadzenie kampanii także na innych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, w tym także działań promocyjnych trwających obecnie w Czechach oraz na Łotwie.

Dołącz do dyskusji: 'Pokochaj każdą podróż z kartą Visa'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl