SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki

Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. - Wprowadzenie tej usługi to odpowiedź na zachowania wielu klientów, a także forma poszerzenia grona naszych użytkowników wśród osób po 50. roku życia - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki.

Article

Zapowiadając nową ofertę o nazwie Pokolenia Play podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie podkreślił, że powstała ona z myślą o kilku pokoleniach – rodzicach, dziadkach i dzieciach. Według operatora wybierając Pokolenia każdy może zadbać o wygodę swoich bliskich i wybrać dla nich najtańszą ofertę dla grupy od 5 do 10 osób.

Play wyjaśnia, że każda osoba w grupie może podpisać własną umowę i regulować swoje rachunki indywidualnie. W odróżnieniu od dotychczasowych ofert na dwie i więcej kart SIM, aby dołączyć do grupy nie potrzeba zbierać wszystkich osób w jednym miejscu i jednym czasie – wystarczy podzielić się z nowym członkiem krótkim kodem, który poda przy podpisywaniu własnej umowy.

Właściciel grupy nie jest zobowiązany do opłaty za wszystkie numery – każda z zaproszonych osób sama reguluje swoje płatności. Na skompletowanie grupy jest 6 miesięcy, a do tego czasu opłata będzie naliczana jedynie za aktywne numery.

Od 20 do 35 zł za numer

W ramach oferty Pokolenia Play proponuje jedną z 3 taryf – S, M lub L. W taryfie S każdy z użytkowników w grupie otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, SMS-y w cenie 0,19 zł oraz 5 GB limitu danych na 30 dni. W tej opcji miesięczna opłata abonamentowa za 1 osobę wynosi 20 zł.

30 zł miesięcznie wynosi oplata za jednego użytkownika w ofercie Pokolenie M. Każdy z członków grupy otrzymuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w kraju, limit 10 GB internetu z pełną prędkością oraz pakiet usług multimedialnych w ramach abonamentu.

Oferta Pokolenia w swojej najdroższej taryfie oznaczonej literą L kosztuje 35 zł miesięcznie za jednego członka grupy. Zapewnia darmowe połączenia i przesyłanie wiadomości tekstowych do wszystkich sieci w kraju i w UE, nielimitowany internet z 30 GB przy pełnej prędkości oraz pakiet multimedialny obejmujący dostęp do filmowych i muzycznych platform streamingowych.

Chcemy przyciągnąć klientów 50 plus, utrata pre-paidów to nie problem

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci Play przyznaje, że motywem wprowadzenia oferty Pokolenia jest chęć zdobycia nowych klientów spośród nieco starszych Polaków i ułatwienie korzystania szerokim grupom użytkowników z wysokiej jakości usług w atrakcyjnej cenie.

- Od dawna obserwujemy przypadki, gdy starsi ludzie proszą swoich młodszych krewnych – dzieci czy wnuki o porady dotyczące wyboru sprzętu telekomunikacyjnego lub odpowiednich usług - przyznaje Bartosz Dobrzyński. - Wprowadzenie oferty Pokolenia jest odpowiedzią na ten trend. Dzięki niej młodsi użytkownicy mogą zaproponować np. rodzicom lub dziadkom wybranie wspólnego rozwiązania, które zapewniając swobodę korzystania z połączeń telefonicznych i internetu przy okazji przynosi poważne oszczędności w domowych budżetach sięgające nawet kilkuset złotych w czasie obowiązywania umowy.

Szef marketingu Play przyznaje, że początkowo operator adresował swoje oferty głównie do młodszych odbiorców, i osiągnął w tym segmencie sukces.

- Obecnie mamy spośród wszystkich polskich telekomów największy udział wśród młodych użytkowników, przekracza on 30 proc. - podkreśla Dobrzyński. - Z drugiej strony musimy poszukiwać dalszego rozwoju w innych grupach wiekowych, a taką szansę daje segment osób w wieku 50 plus, w którym na razie nie jesteśmy wystarczająco mocno obecni. Oferta Pokolenia jest więc próbą przyciągnięcia do nas starszych użytkowników, których jak wiemy z doświadczenia trudniej nakłonić do zmian, także w przypadku usług telekomunikacyjnych.

W rozmowie z nami Dobrzyński odniósł się także do ostatnich wyników Play, które wykazały w skali 6 miesięcy odpływ 185 tys. użytkowników w grupie osób korzystających z usług pre-paid.

- Nie uważam by była to niepokojąca tendencja – ocenia Dobrzyński. - Zawsze staramy się rzetelnie podawać liczbę użytkowników zarówno usług abonamentowych, jak i pre-paid. Zanotowany w minionym półroczu spadek był w dużej mierze związany z wyłączaniem numerów, które przestały być używane i stały się nieaktywne. Z punktu widzenia przychodów spółki nie miało to zatem większego znaczenia, natomiast Play ma wciąż silną pozycję i wysoki udział w rynku usług przedpłaconych. Trzeba też pamiętać o tym, że wraz z poprawiającą się sytuacją materialną Polaków oraz spadkiem cen abonamentów wielu użytkowników pre-paid przechodzi na tę formę stałych rozliczeń, bo jest to dla nich wygodniejsze – zaznacza Dobrzyński.

Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki zareklamują Pokolenia

Oferta Pokolenia znajdzie się w portfolio Play w czwartek. Z kolei od piątku rusza kampania reklamowa promująca tę usługę. Obejmuje ona spoty z udziałem Joanny Krupy oraz Kuby Wojewódzkiego emitowane w telewizji i internecie oraz akcję billboardową.

Za kreację kampanii oraz ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i internet Plej, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom.

 

Kilka dni temu Play Communications zaprezentował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał br. i minione półrocze. W tym drugim okresie firma zanotowała 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł.

W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
Gminnego jeszcze wytrzymam. Ale tej panienki od siedmiu boleści już nie. Play - na mnie nie zarobicie ani grosza.
27 16
odpowiedź
User
Tyj
Kwintesencja wiochy
33 13
odpowiedź
User
Edzia
Proponuję jeszcze zagospodarować Krzyśka Kasę Kasowskiego i Jolę Rutowicz.
20 12
odpowiedź
User
tępy
wobec tego rezygnuje dość mam już tej gęby, jeszcze go tylko w lodówce nie ma
23 13
odpowiedź
User
PJM
g g g g tandeta jakiej jeszcze żaden wszechświat nie widział a PLAY to dla mnie sekta świadków co g....o nie widzieli a w d....e są dalej
17 12
odpowiedź