SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy wybrali najlepsze produkty FMCG

Rozstrzygnięto szóstą edycję konkursu Produkt Roku Wybór Konsumentów. Tytuł ten uzyskało 38 wskazanych przez Polaków marek z branży FMCG.

Podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Produkt Roku Wybór Konsumentów. W tym roku przystąpiło do niego 100 nowych lub istotnie zmodyfikowanych marek z branży FMCG zgłoszonych przez 70 producentów. Na podstawie ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych przez TNS OBOP wybrano 38 brandów, które zyskały tym samym prawo do posługiwania się logo „Produkt Roku - Wybór Konsumentów”. Wśród wyróżnionych produktów 7 to marki Unilever Polska.

 

Produkt Roku Wybór Konsumentów 2010
FirmaProduktKategoria
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.SiestaBakalie
Nestle Polska S.A.Winiary - Kostka do SmakuBuliony
Rieber Foods Polska S.A.Delecta - Słodkie SpecjałyCista do pieczenia
Unilever Polska Sp. z o.o.Knorr - Gorący KubekDania instant w kubkach
Henkel Polska Sp. z o.o.Somat PerfectDetergenty do zmywarek
Unilever Polska Sp. z o.o.Domestos - WC Acti BlitzDetergenty do WC
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o.Always UltraHigiena intymna
Unilever Polska Sp. z o.o.Lipton TravelHerbaty smakowe
Müller PolskaMüller MixJogurty
Prima - Sara Lee Coffe and Tea Poland S.A.Douwe EgbertsKawa
Candia Polska Sp. z o.o.Jogurt Naturalny Greek StyleJogurty do sosów i sałatek
Kotlin Dystrybucja Sp. z o.o.Kotlin Hot Dog i KebabKetchup
Oceanic S.A.AA - Podkłady do TwarzyKosmetyki do makijażu
Arla Foods S.A.Lurpak - Duńskie MasłoMasło
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o.Gilette Fusion StealthMaszynki do golenia
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita"WypasioneMleko
Herbapol Lublin S.A.Green-UpNapoje energetyczne
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.Hellena OranżadaNapoje gazowane
Reckitt Benckiser (Poland) S.A.Vanish Oxi Action Intelligence PlusOdplamiacze
Kimberly-Clark S.A.Velvet Rozkosznie DelikatnyPapier toaletowy
Henkel Polska Sp. z o.o.Pur Balsam, Pur Active GelPłyny do mycia naczyń
Henkel Polska Sp. z o.o.ClinPłyny do mycia szyb
Oceanic S.A.AA - Naturalne RozświetlaniePielęgnacja twarzy
Unilever Polska Sp. z o.o.Knorr - Do Gyrosa, Karkówki i Pikantna do KurczakaPrzyprawy
Arla Foods S.A.BukoSery do smarowania
Nestle Polska S.A.Winiary - Pomysł na…Przyprawy Fix
Arla Foods S.A.ApetinaSery śródziemnomorskie
Jutrzenka Colian Sp. z o.o.GrześkiSłodycze
Bakoma Sp. z o. o.HommiSerki homogenizowane
Nestle Polska S.A.Winiary - Salsa, Barbecue, WłoskiSosy na zimno
Candia Polska Sp. z o.o.Camembert Le RustiqueSery pleśniowe
Henkel Polska Sp. z o.o.Taft Silk TouchStylizacja włosów
Unilever Polska Sp. z o.o.Cif Power CreamŚrodki czystości
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.Multivita Kropla MinerałówWody mineralne
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o.Vizir Alpine FreshŚrodki piorące
Unilever Polska Sp. z o.o.Amino - Rosół ZłocistyZupy błyskawiczne w brykietach
Haribo Sp. z o.o.HariboŻelki
Unilever Polska Sp. z o.o.Knorr Gorący Kubek Serowo GrzybowaZupy instant jednoporcjowe

Badanie, na podstawie którego rozstrzygnięto konkurs, przeprowadził TNS OBOP na grupie ponad 5 tys. konsumentów z 3,3 tys. gospodarstwach domowych reprezentatywnej dla populacji Polski w wieku minimum 15 lat pod względem płci, wieku, regionu zamieszkania i wielkości miejscowości zamieszkania. Miało ono formę PAPI – bezpośrednich wywiadów ankieterskich z możliwie jak największą ilością członków danego gospodarstwa domowego.
 

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Polacy wybrali najlepsze produkty FMCG

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciek
pod każdym konkursem powinny byc takie stopki "jakie badanie - grupa - metodologia - etc." nagrody konsumenckie przyznawane w inny sposób niz na podstawie takich badań - tak naprawde nie mają sensu
odpowiedź
User
Max
Z tych samych badan OBOPu wynika tez, że 70 proc. polskiego społeczenstwa chetniej kupuje produkty opatrzone tym własnie logo. Ciekawe jak realnie uzywanie loga wplywa na sprzedaż produktu zwycieskiego i o ile taki wzrost jest mierzalny?

odpowiedź
User
Jam
Włos mi sie jeży na głowie. Ze względu na to, że mam alergię na środki konserwujące i poprawiacze smaku i niektóre barwniki musiałem zrezygnować z używania, natepujących produktów z tej listy :
Buliony,Dania instant w kubkach, Herbaty smakowe,Ketchup,Napoje energetyczne, Napoje gazowane ( niektóre), Sosy na zimno, Zupy błyskawiczne w brykietach, Zupy instant jednoporcjowe - czyli większość tego czym zajadają się Polacy. Serdecznie współczuję, ale wiadomo biznes jest biznes, kto by sie przejmował że odsetek alegii nowonarodzonych systematycznie rośnie. A jak konserwanty wytłuką naturalną flore bakteryjną w przewodzie pokarmowym, to da się zarobić dodatkowo na Aktivi. I biznes sie kręci. Ale beze mnie i zapewne bedzie takich jak ja więcej, więcej i coraz więcej.
odpowiedź