Polanex nowym klientem PR Inspiration

Agencja PR Inspiration rozpoczęła współpracę z marką krawiecką Polanex i odpowiada za działania wizerunkowe.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Polanex nowym klientem PR Inspiration

W ramach współpracy PR Inspiration realizuje kompleksowe działania z zakresu public relations, skoncentrowane na budowaniu rozpoznawalności marki Polanex jako polskiego producenta segmentu premium, działającego w duchu odpowiedzialnej mody i zrównoważonej produkcji. Zakres prac obejmuje strategię wizerunkową, PR produktowy oraz media relations.

Nowy klient PR Inspiration

Zespół agencji odpowiada za przygotowanie materiałów prasowych, pozycjonowanie przedstawicieli firmy jako ekspertów oraz koordynację komunikacji z mediami ogólnopolskimi i branżowymi. Priorytetem działań jest zapewnienie Polanexowi obecności w tytułach biznesowych, modowych i lifestyle’owych oraz wzmacnianie jego wizerunku jako marki premium, opartej na lokalnym rzemiośle, transparentności i zintegrowanym modelu produkcji.

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiada Magdalena Zybała, senior PR Manager w PR Inspiration.

Umowa między stronami została podpisana na czas nieokreślony.

Polanex to polska marka z Gniezna o 80‑letniej tradycji szycia koszul, który przez dekady działał jako dostawca dla prestiżowych domów mody, takich jak Karl Lagerfeld czy Yves Saint Laurent iosną 2025 roku firma uruchomiła własny sklep internetowy i wprowadziła autorską markę premium Polanex since 1945.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta