SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polbank na ekranach

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Konta SamooszczędzającegoPolbanku, której głównym celem jest konsekwentne budowaniewizerunku banku jako instytucji, w której warto trzymać swojeoszczędności.

- Gwarancja najwyższego oprocentowania lub zwrot różnicy jeśliznajdzie się konto oszczędnościowe lepsze niż 5 proc., dotyczystandardowych ofert w innych bankach. Tak wysokie oprocentowanie naKoncie Samooszczędzającym to oferta dostępna dla wszystkichklientów Polbanku i to nie w okresie promocyjnym, ale na co dzień idlatego takich samych warunków oczekujemy od oferty konkurencyjnegobanku, który zdecydowałby się dać wyższe oprocentowanie - mówiPaweł Maliszewski, dyrektor marketingu w Polbanku

Pierwsze spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku będąmiały długość 15'' i pojawią się na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatui TVN.

Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampaniereklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana wkonwencji czarno - białej, a reżyserem spotu, kolejny już raz, byłPiotr Mikucki - autor wielu filmów dokumentalnych oraz przedstawieńTeatru TV.

Dołącz do dyskusji: Polbank na ekranach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl