1,07 mln widzów serialu „Policjantki i policjanci”. Czwórka wygrywa z TV Puls i TVN7

Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 1,07 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z TVP2, a także ze swoimi głównymi konkurentami - TV Puls i TVN7 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,07 mln widzów serialu „Policjantki i policjanci”. Czwórka wygrywa z TV Puls i TVN7
fot. Polsat

Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Policjantki i policjanci” pokazuje od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, począwszy od 31 sierpnia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu do 30 września wyniosła 1,07 mln osób. Przełożyło się to na 8,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,46 proc. w grupie komercyjnej 16-29   - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 30 września. Oglądało go 1,33 mln osób.

grafika

Czwórka w paśmie nadawania serialu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma jest TVN z 15,75 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVP1 (14,10 proc. udziału), trzecie - Polsat (9,94 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypada TVP2 (3,04 proc.; 8. lokata wśród wszystkich stacji).

„Święty” wygrywa z TV Puls i TVN7

TV4 notuje zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności na tle swoich głównych konkurentów. TV Puls w tym paśmie ma 5 proc. udziału („Lombard. Życie pod zastaw”), a Siódemka - 2,10 proc. (gł. „19+” i „Zakochani po uszy”).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-29 Czwórka jest czwarta na tle całego rynku.

grafika

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu.

Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiety-czworka-2-sezon-serialu-oglada-1-15-mln-widzow,7170463526827649a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady