SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,73 mln widzów „Policjantek i policjantów”. Wiosną nowe odcinki

Dziewiąty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,73 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż siódmą seria pokazywaną rok temu. Czwórka w czasie emisji serialu m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 26,27 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że dziesiąty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.

fot. ATM Grupa Article

Telewizyjna Czwórka dziewiątą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazywała od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, w okresie od 3 września do 30 listopada br. Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 1,73 mln osób. Przełożyło się to na 12,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,51 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, średnia widownia siódmego piątego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2 mln osób, co przełożyło się na 14,38 proc. udziału w 4+ oraz 12,79 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 410 tys. widzów.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 19 listopada br. Oglądało go 2,25 mln osób.

TV4 w paśmie nadawania właśnie zakończonego sezonu serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 15,62 proc., drugie miejsce należało do TVP1 (13,75 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły: Polsat (9,92 proc.) i TVP2.

Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TV Puls wyniósł 4,98 proc., a TVN7 - 2,57 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 była również trzecia.

Produkcja miała wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w ub.r. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,08 proc. (4,07 proc. w grupie komercyjnej).

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków siódmego sezonu wyniosły 26,27 mln zł. Dla porównania siódmy sezon zarobił z reklam 40,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że dziesiąty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,73 mln widzów „Policjantek i policjantów”. Wiosną nowe odcinki

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
😊😊😊
Nie ma Karoliny, nie ma serialu. Na tym sezonie kończe oglądać ten serial a szkoda bo bardzo lubiłam go 🙁🙁🙁
10 14
odpowiedź
User
KrzysztofBromberg1995
Szkoda, że nie ma wyników oglądalności 8 sezonu
10 11
odpowiedź
User
Była fanka😪
Bez Karoliny to już nie to samo, nie wiem czy będę oglądać następny sezon😪😪
10 14
odpowiedź
User
Luk
Bez Karoliny napewno wzrosnie ogladalnosc .
10 11
odpowiedź
User
August
Nie wyobrażam sobie jakie głupoty wymyślą jeszcze scenarzyści w następnej serii. Wprowadzenie postaci Juliusza już obrzydziło wielu telewidzów bo co robi idiota w policji? Ożywienie Borysa,debilizm! Śmierć Karoliny to następny gwóźdź do trumny serialu. Dziwicie się,że oglądalność spada? A co z tym kardiologiem sadystą, bo nie zauważyłam finału sceny w gabinecie,udusił ją?
11 9
odpowiedź