SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych. 0,01 proc. udziału Muzo.tv

W listopadzie br. liderem oglądalności był kanał Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, a największy spadek - VH 1. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.

fot. Shutterstock.comArticle

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w listopadzie 2014 roku wyniósł 0,64 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 16,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 12,07 proc. do 0,51 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 18,18 proc. do poziomu 0,18 proc.

Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,14 proc.

Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września br., w zeszłym miesiącu zajął ponownie ostatnie miejsce z wynikiem wynoszącym 0,01 proc. Taki sam udział osiągnęła też stacja Vox Music TV, ale jej średnia widownia była wyższa od wyniku Muzo.tv.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym aż 900 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,10 proc. W rankingu stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na piąte.

Z kolei najwięcej stracił kanał VH 1, który spadł z miejsca siódmego na jedenaste. Jego średni miesięczny wynik zmniejszył się o 60 proc. do 0,02 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

listopad 2013

listopad 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

50 938

0,77%

45 241

0,64%

Eska TV

38 637

0,58%

35 995

0,51%

4fun.tv

14 904

0,22%

12 497

0,18%

Disco Polo Music

-

-

9 606

0,14%

Kino Polska Muzyka

912

0,01%

6 834

0,10%

ITV

5 577

0,08%

6 054

0,09%

Stars.tv

4 078

0,06%

5 021

0,07%

mjuzik.tv

1 618

0,02%

2 699

0,04%

TV.DISCO

4 065

0,06%

2 541

0,04%

Power TV

-

-

2 527

0,04%

VH 1

3 027

0,05%

1 290

0,02%

Vox Music TV

-

-

1 050

0,01%

Muzo.tv

-

-

811

0,01%


W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 14,55 proc., wyniósł o 0,94 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,88 proc. udziału, w dół o 8,33 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc., w dół o 17,95 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 750 proc. do 0,17 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciła stacja VH 1 - było to 55,56 proc. do 0,04 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

listopad 2013

listopad 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

29 470

1,10%

25 981

0,94%

Eska TV

25 624

0,96%

24 295

0,88%

4fun.tv

10 442

0,39%

8 745

0,32%

Disco Polo Music

-

-

5 595

0,20%

Kino Polska Muzyka

654

0,02%

4 604

0,17%

ITV

3 491

0,13%

3 639

0,13%

Stars.tv

2 952

0,11%

2 719

0,10%

Power TV

-

-

2 135

0,08%

mjuzik.tv

1 126

0,04%

1 944

0,07%

TV.Disco

2 929

0,11%

1 333

0,05%

VH 1

2 409

0,09%

990

0,04%

Vox Music TV

-

-

728

0,03%

Muzo.tv

-

-

516

0,02%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych. 0,01 proc. udziału Muzo.tv

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
0,01 proc
0,01 proc dla Muzo.tv? Badana grupa Nielsena liczy około 8000 osób. Czyli Muzo oglądało w niej 0,8 osoby? Inwalida? Te wyniki to gwałt na zdrowym rozsądku, nie mówiąc o statystyce.
odpowiedź
User
MYllus
Te badania można sobie wsadzić ...
odpowiedź
User
Mradar
VH1 potrzebuje odswiezenia natychmiast. W Anglii i kanal VH1 Europe na rynki europejskie ma juz nowe logo, grafike i nowe programy.
Na polskim VH1 ciagle leci to samo na jedno kopyto w opcji shuffle. Zero programow interaktywnych.
Po co oni maja program, Twoja Muzyka, Twoj aLista jak nie mozga do niej wybierac utworow?
Viacom zamiast pisac o kontentach mogliby zajac sie odswiezeniem muzyki w VH1!Jedyny ich kanal,ktory gra jeszcze muzyke!
odpowiedź