SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polowanie na mieszkanie” ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją

Nowy program „Polowanie na mieszkanie” ogląda średnio 870 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku  zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

„Polowanie na mieszkanie” - Dorota Szelągowska, fot. tvn Article

Program „Polowanie na mieszkanie” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 26 czerwca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 870 tys. osób, co przełożyło się na 10,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 13,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię jak na razie miał drugi odcinek, który śledziło średnio 934 tys. widzów.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę widziało 1,56 mln widzów. Największy zasięg miał drugi z nich, który dotarł do 1,62 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Start

AMR

SHR %

RCH

AMR

SHR %

RCH

2016-06-26

10:59:46

11:31:20

824 128

9,61%

1 495 379

396 853

12,21%

704 495

2016-07-03

10:59:47

11:30:29

933 660

10,56%

1 620 147

484 335

13,93%

830 928

2016-07-10

11:00:50

11:30:59

854 302

10,56%

1 561 207

418 950

13,27%

799 094

Średnio:

  870 469   

10,23%

   1 558 335   

   433 218   

13,14%

    777 308   

TVN w paśmie nadawania „Polowania na mieszkanie” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest Polsat z udziałem na poziomie 7,67 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVP1 (4,04 proc.; gł. serial „Rozdarte serca”) i TVP2 (3,96 proc.; „Podróże z historią” i „Makłowicz w podróży”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, która wypada lepiej od Jedynki.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polowanie na mieszkanie(TVN)

870 469

10,23%

433 218

13,14%

Polsat

652 945

7,67%

366 583

11,12%

TVP1

343 937

4,04%

70 721

2,15%

TVP2

337 285

3,96%

100 420

3,05%

W programie „Polowanie na mieszkanie” Dorota Szelągowska poszukuje osób, którzy chcieliby coś zmienić w swoich mieszkaniach, ale kompletnie nie wiedzą jak się za to zabrać. W każdym odcinku wybierze jedną osobę, której wyremontuje najbardziej nielubiane przez nią pomieszczenie.

W czerwcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polowanie na mieszkanie” ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xDxDxD
TVPiS 1 w grupie komercyjnej 2,15% i ledwo 70 tys widzów :D Brawo Kurski!
Oglądalność na poziomie Polo TV xD
16 12
odpowiedź
User
michu
TVPiS 1 w grupie komercyjnej 2,15% i ledwo 70 tys widzów Brawo Kurski!
Oglądalność na poziomie Polo TV xD
tylko, że na Polo TV chociaz jest co ogladac:P
13 13
odpowiedź
User
widz
Szkoda, że pani Dorota poluje na ludzi takich jak gość z pucharami za jazdę rowerową. Najlepszy był odcinek "polowanie na kuchnię", kiedy pani Dorota pomogła zrobić kuchnię panu na wózku inwalidzkim, lub tacie, samotnie wychowującemu syna. Tak, takim ludziom warto pomagac.... mimo wszystko wszystkie programy pani Doroty oglądam :)
11 9
odpowiedź