Polregio z nowym szefem marketingu

Stanowisko chief marketing officera w spółce Polregio objął Marcin Hinz. Zastąpił Sylwię Szyszkowską-Wilkowską, która po 9 latach rozstała się ze spółką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polregio z nowym szefem marketingu

Spółka Polregio wprowadziła zmiany w strukturze, by lepiej koordynować działania służące wizerunkowi firmy. Do biura marketingu i promocji włączono wydział odpowiedzialny za komunikację. Na czele tej struktury stanął - w roli chief marketing officera - Marcin Hinz, ktory odpowiada za całość działań marketingowych, promocyjnych, a także komunikacyjnych.

Marcin Hinz od wielu lat związany jest z branżą badawczą. Ostatnio pełnił funkcję head of qual tworzył i rozwijał pion badań jakościowych w polskim oddziale grupy badawczej OpinionWay. Wcześniej był m.in. senior research managerem i public affairs officer w Ipsos Polska.

Dotychczas na czele marketingu spółki Polregio stała Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, która po 9 latach pracy odeszła ze spółki. 

Spółka Polregio od sierpnia ma nowego rzecznika prasowego - jest nim Jakub Leduchowski.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu