SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polregio zachęca do wakacyjnych wycieczek hasłem „Klik i w drogę!”

„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej przewoźnika pasażerskiego Polregio. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i pokazuje swoją ofertę. Kampanię przygotowała agencja Hackett Hamilton.

W spotach reklamowych Polregio uwzględniono nowość w ofercie, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy - bilety turystyczne .

Polregio zaprasza na wakacyjne trasy

- Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży Polregio oraz videomatów Polrgio. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach - na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się  pociąg Polregio, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. dyrektor biura marketingu i promocji Polregio.

Spoty dostępne są na platformie YouTube.

Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.

Dołącz do dyskusji: Polregio zachęca do wakacyjnych wycieczek hasłem „Klik i w drogę!”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Bardzo udana kampania
odpowiedź
User
Helmut Klopp
To chyba jedyny skład udało się do reklamy znaleźć który nie jest wysprayowany przez grafficiarzy.
odpowiedź
User
Zenon
Jeśli ktoś kupuje bilet tygodniowy, to podróże w tym tygodniu są przewidziane, a nie spontaniczne.
odpowiedź