SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Cafe najwięcej zyskał, Discovery Travel&Living ostro w dół

W czerwcu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych umocniła kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której oglądalność wzrosła, najwięcej zyskał natomiast kobiecy Polsat Cafe. Większość stacji odnotowała jednak spadki.

Lider rankingu, czyli kanał TVN Turbo z udziałem w rynku wynoszącym 0,43 proc. zanotował wzrost o 10,1 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement. Na drugim miejscu znalazł się kobiecy kanał TVN Style, który rok temu był liderem zestawienia. W zeszłym miesiącu miał on udział na poziomie 0,41 proc. po spadku 5,7 proc.

Trzecia była stacja Polsat Play, którego udział w rynku wzrósł o 9,8 proc. do 0,21 proc.  Najbardziej zyskała czwarta w zestawieniu telewizja Polsat Cafe Jej udział poszedł do góry o 58,6 proc. do 0,18 proc., podobny wzrost kanał ten odnotował w maju. Rok temu Polsat Cafe był piąty, teraz na to miejsce z czwartej lokaty przemieścił się Zone Club.

Największy spadek w rankingu dotyczył znajdującego się na szóstym miejscu kanału Discovery Travel&Living. Jego udział zmalał o 52,3 proc. do 0,09 proc. Kanał ten w zeszłym miesiącu poszerzył co prawda zasięg o największą platformę satelitarną, czyli Cyfrowy Polsat, ale stało się to  dopiero 29 czerwca br. 

 Wszyscy 4+
czerwiec20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo21 2200,38723 1510,426
TVN Style23 9900,43822 4430,413
Polsat Play10 6060,19411 5640,213
Polsat Cafe6 3370,11610 0080,184
Zone Club10 2210,1875 1480,095
Discovery T&L10 7840,1975 1370,094
Kuchnia.tv3 9360,0723 2910,061
BBC Lifestyle4 8680,0893 3320,061
Domo1 6060,0291 0700,020
Fashion2 6120,0487470,014


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,73 proc. udziału i zanotował wzrost o 18 proc, czyli większy niż w grupie 4+. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,56 proc., spadek o 5,4 proc.) oraz Polsat Play (0,25 proc.; wzrost o 2,7 proc.)

Podobnie jak w grupie widzów powyżej 4. roku życia, także w grupie komercyjnej najbardziej w górę poszła oglądalność Polsat Cafe (o 62,3 proc.), zaś najwięcej stracił kanał Discovery Travel&Living (58,8 proc.). 

 16-49
czerwiec20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo14 5230,61816 6900,729
TVN Style13 9400,59412 8570,562
Polsat Play6 1150,2606 1090,267
Polsat Cafe3 2320,1385 1360,224
Zone Club5 5390,2362 8670,125
Discovery T&L5 3650,2282 1420,094
BBC Lifestyle2 5290,1081 9770,086
Kuchnia.tv2 0300,0861 6330,071
Domo8430,0366460,028
Fashion6370,0274800,021


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe najwięcej zyskał, Discovery Travel&Living ostro w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maniek
kanały polsatu ładnie. Jeszcze pół roku i będa na równi z tymi TVN, ALBO i wyzej jak cos z nimi ci z wiertniczej nie zrobia:) Obecnie style sa niemal wylaczenie tylko dla gospodyn domowych, a nie dla mlodych, nowoczesnych Polek, a TVN Turbo gnije troche we wlasnym motoryzacyjnym sosie.
odpowiedź
User
karol245
Kanały Polsatu mając tak dużo mniejszy zasięg w porównaniu do kanałów TVNu, że ich głównym zadaniem na najbliższy czas powinno być zwiększanie zasięgu.
odpowiedź
User
yry
te malutkie nierentowne kanały polsaciki nigdy nie osiągną poziomu tych z Grupy ITI bo to dno dna!!!
odpowiedź