SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsacie najdroższe reklamy przy niedzielnych „Wydarzeniach” i „Mega Hitach”

Polsat Media opublikowało ofertę handlową Polsatu na marzec br. Najwięcej kosztują w niej reklamy przy niedzielnych wydaniach wieczornych „Wydarzeń”, sportu i pogody oraz w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Na 70,8 tys. zł netto (cena za 30-sek. spot, bez rabatów) wyceniono reklamę w bloku przy niedzielnych, wieczornych „Wydarzeniach”. Cena dla emisji w dni robocze wynosi 53,4 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym marketerzy zapłacą 69,6 tys. zł w niedziele i 54,3 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla bloku przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 69,7 tys. zł i 50,8 tys. zł. Nawet 65,9 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”.

W marcu na antenę Polsatu wchodzi wiosenna ramówka, a wraz z nią nowe pozycje programowe i kontynuacje pozostałych produkcji.

Spot przy programie „Nasz nowy dom” kosztuje maksymalnie 53,7 tys. zł przy emisji w niedziele i do 47,7 tys. zł w czwartkowe wieczory.  Na reklamę przy serialu „Przyjaciółki” (emisja w czwartki wieczorem) trzeba wydać 52,6 tys. zł, a przy serialu „Pierwsza miłość” - 44,4 tys. zł. Spot przy serialu „W rytmie serca” wyceniono na 32,6 tys. zł.

50,1 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy nowym programie „ The Four. Bitwa o sławę” (sobotnie wieczory), zaś niespełna 2 tys. zł mniej (48,2 tys. zł) – spot przy emitowanym zaraz po tym programie „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy show „Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” zapłacą 44,7 tys. zł. Zaraz po tym programie Polsat od marca będzie pokazywać program „ Tylko jeden. Droga do KSW” - tu reklama kosztuje 33,7 tys. zł. Spoty w niedzielnym paśmie kabaretowym kosztują maksymalnie 47,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie po Biurze Reklamy TVP i TVN Media podało ceny reklam na marzec br.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 582 075 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,41 proc. (po spadku o 13,57 proc. w skali roku).

Dołącz do dyskusji: W Polsacie najdroższe reklamy przy niedzielnych „Wydarzeniach” i „Mega Hitach”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl