Polsat i TVP2 w górę, duży spadek TVP1 - podsumowanie tygodnia

Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 16 do 22 stycznia br. była TVP1. Jej udział spadł z 17,28 proc. do 16,58 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce utrzymała Telewizja Polsat, której udział wzrósł o 0,53 pkt. proc. do 14,63 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVP2 (13,95 proc., wzrost o 0,78 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,86 pkt. proc. do 16,67 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 13,98 proc. po spadku o 0,15 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,73 proc., spadek o 0,49 pkt. proc.).     

  Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”. 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.01-22.01.2012 - grupa 16-49  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje