Polsat liderem, na papierze VIVA wyprzedziła TVP 2

Liderem wpływów reklamowych w lipcu 2009 r. była telewizja Polsat.Stacja zarobiła cennikowo 137 mln złotych, drugie miejsce przypadłoTVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła sięVIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Procter and Gamble,Unilever, Polkomtel i Danone.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Polsatu w lipcu br. wyniosły137 mln zł i były o 12,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 101 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 80 mln zł, czyli o 20 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu - odnotowała wzrostwpływów z reklam o  1 proc. do poziomu 38 mln zł.

Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 38,4 mln zł i były o 157 proc. wyższe niż rok temu.

Procter and Gamble utrzymał pozycjęlideraNajwięcej na reklamę w telewizji wydały wlipcu 2009 r. firmy Procter and Gamble, Unilever, Polkomtel iDanone.

Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest jużmonitorowana

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję