Polsat z najwyższą oglądalnością. Ale wśród młodszych widzów wygrywa inna stacja

Nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Spore spadki w czołówce zanotowały TVP2 i TVN24. W grupie widzów od 16 do 59 lat najchętniej oglądany był TVN.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Polsat z najwyższą oglądalnością. Ale wśród młodszych widzów wygrywa inna stacja

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu br. zajął Polsat. Średni dobowy udział kanału względem października 2023 roku zwiększył się o o 10,2 proc. i wyniósł 7,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugą pozycję z pierwszej spadła TVP1. Jej udział zmalał o 7,74 proc. do 7,15 proc. Podium zamyka TVN z wynikiem 6,33 proc. (rok wcześniej 6,79 proc.). Dalej znalazła się TVP2 notująca spadek aż o jedną piątą do 5,95 proc.

Najpopularniejszą stacją newsową było zajmująca piąte miejsce TVN24 z wynikiem 5,75 proc., co oznacza spadek o 21,12 proc. Oczko niżej znalazł się Republika, notująca gigantyczny wzrost o 3725 proc. TVN7 znalazł się z kolei na miejscu siódmym z wynikiem 3,16 proc.

grafika

TVN na czele w grupie komercyjnej

W grupie 16-59 najpopularniejszą stacją był TVN z wynikiem wynoszącym 7,52 proc. po spadku o 4,69 proc.  Kolejne miejsce zajął Polsat (7,37 proc. udziału), a trzecia była TVP1 (4,56 proc.). 

Najwyżej notowany kanał informacyjny zajął miejsce siódme. Znalazł się tam stacja TVN24 z wynikiem 3,62 proc.

grafika

Dane Nielsen Audience Measuetment uwzględniają oglądanie z przesunięciem czasowym z dnia emisji. Nie obejmują wyników oglądalności stacji poza domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu