SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat ma największe wpływy reklamowe

Polsat pozostaje jest liderem pod względem wpływów reklamowych, alew październiku to zajmująca drugie miejsce TVN miała większy wzrostprzychodów, bardzo zbliżając się do swojego głównego konkurenta.Najwięcej, bo prawie trzykrotnie swoje wpływy podniosła TV Puls.

Wpływy z reklam Polsatu w październiku br. wyniosły 394,5 mln złi były o 28,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku- pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, która wzeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie 380 mlnzł (o 47,6 proc. wyższe niż w październiku 2007 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 184,9 mln zł,czyli o 5,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam o 2,3 proc.do poziomu 123 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja AXN, która była jednocześnie lideremkanałów tematycznych. W październiku br. jej przychody wyniosły38,6 mln zł i były o 175,6 proc. wyższe niż rok temu.

Największy wzrost wpływów odnotowała zajmująca miejsce szóste TVPuls, która w zeszłym miesiącu zgarnęła z reklam 32,2 mln zł, cooznacza wzrost w stosunku do października 2007 roku o 298,1proc.

Liderem pod względem spadku przychodów był natomiast kanałPolsat Sport. Jego wpływy zmalały o 63,6 proc. do 12,2 mln zł, codało mu 15. pozycję w zestawieniu.


X2008ZMIANA
Polsat394 473 950 zł28,6%
TVN379 506 054 zł47,6%
TVP1184 913 835 zł5,9%
TVP2123 012 047 zł-2,3%
AXN38 616 555 zł175,6%
TV Puls32 239 926 zł298,1%
TV427 005 297 zł-26,0%
TVN 2423 806 808 zł-6,3%
TVN Siedem21 553 188 zł77,3%
MTV Polska17 372 070 zł-16,9%
VIVA Polska15 229 820 zł-10,1%
Hallmark13 729 735 zł112,2%
Discovery13 630 990 zł22,2%
TVP INFO13 179 110 zł27,2%
Polsat Sport12 173 800 zł-63,6%
4fun TV12 109 987 zł33,0%
Cartoon Network11 912 640 zł17,1%
Jetix11 545 290 zł-3,6%
Tele 510 553 067 zł-6,1%
National Geographic Channel10 370 170 zł91,1%


X 2007

Polsat306 848 032 zł
TVN257 084 106 zł
TVP1174 659 931 zł
TVP2125 963 933 zł
AXN14 011 513 zł
TV Puls8097 539 zł
TV436 508 256 zł
TVN 2425 404 820 zł
TVN Siedem12 155 485 zł
MTV Polska20 914 535 zł
VIVA Polska16 939 630 zł
Hallmark6471 109 zł
Discovery11 159 030 zł
TVP INFO10 362 125 zł
Polsat Sport33 410 100 zł
4fun TV9106 409 zł
Cartoon Network10 168 990 zł
Jetix11 970 334 zł
Tele 511 241 561 zł
National Geographic Channel5425 362 zł

Unilever Polska, Procter and Gamble Operations Polska i USPharmacia to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w październiku 2008 roku.


X2008
UNILEVER POLSKA75 753 457 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONSPOLS55 727 718 zł
US PHARMACIA38 935 530 zł
POLKOMTEL37 113 260 zł
HENKEL36 709 143 zł
PTK CENTERTEL35 453 560 zł
FERRERO POLSKA33 226 530 zł
NESTLE POLSKA32 685 261 zł
DANONE30 485 175 zł
L`OREAL POLSKA23 360 118 zł
GLAXOSMITHKLINE21 758 503 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA20 554 894 zł
MASTER FOODS POLSKA19 559 800 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA18 365 185 zł
GRUPA ŻYWIEC17 826 017 zł
KRAFT FOODS16 659 151 zł
ITI HOLDINGS16 416 618 zł
PKO BP14 601 040 zł
P414 100 508 zł
RECKITT BENCKISER13 625 860 zł

X2007
UNILEVER - BESTFOODS40 715 506 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA36 001 861 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONSPOLS33 719 455 zł
L`OREAL POLSKA25 477 162 zł
POLKOMTEL23 833 103 zł
FERRERO POLSKA23 347 421 zł
DANONE23 225 601 zł
NESTLE POLSKA17 887 273 zł
US PHARMACIA16 727 677 zł
HENKEL16 054 352 zł
COLGATE - PALMOLIVE15 804 723 zł
WRIGLEY'S14 544 834 zł
PTK CENTERTEL13 972 144 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA13 060 533 zł
P412 778 759 zł
GLAXOSMITHKLINE12 671 093 zł
MASTER FOODS POLSKA12 471 560 zł
GILLETTE POLAND11 711 180 zł
TV PROMOTION GROUP11 204 355 zł
RECKITT BENCKISER11 095 960 zł

Dołącz do dyskusji: Polsat ma największe wpływy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl