SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat News i Superstacją idą "łeb w łeb", TVP Info i TVN 24 tracą

Październik br. był drugim miesiącem, w którym Polsat News gromadził taką samą widownię jak Superstacja. Natomiast TVP Info i TVN 24 miały mniej widzów niż rok temu, ale już w ujęciu miesięcznym ten drugi kanał zyskał - wynika z comiesięcznego raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat News i Superstacją idą

Zarówno Polsat News, jak i mająca ponad dwa razy większy zasięg Superstacja przyciągnęły w październiku br. przed ekrany średnio 11,8 tys. osób przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 0,21 proc. Oglądalność obu kanałów wzrosła w porównaniu do września o 10,2 proc., ale Superstacja straciła w ujęciu rocznym 21,7 proc. oglądających.

Liderem rankingu kanałów informacyjnych w październiku br. była jednak stacja TVP Info. Miała ona w zeszłym miesiącu 234,2 tys. widzów i 4,09 proc. udziału, a jej widownia w ujęciu rocznym spadła o 22,9 proc., choć w miesięcznym tylko o 0,8 proc. TVN 24 w październiku br. oglądało natomiast 161,6 tys. widzów przy udziale wynoszącym 2,82 proc. Rok wcześniej stacja przyciągała aż 210 tys. oglądających, ale we wrześniu br. miała mniejszą oglądalność - wyniosła ona 151 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtulanemedia.pl.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR % SHR %
TVP Info Wrzesień 2008 236 091 4,40% 3,23%

Październik 2007 303 565 5,06% 3,77%

Październik 2008 234 142 4,09% 3,08%






TVN 24 Wrzesień 2008 150 974 2,81% 4,82%

Październik 2007 209 887 3,50% 6,40%

Październik 2008 161 595 2,82% 4,86%






Polsat Wrzesień 2008 10 683 0,20% 0,34%
News Październik 2008 11 769 0,21% 0,35%






Superstacja Wrzesień 2008 10 683 0,20% 0,34%

Październik 2007 15 027 0,25% 0,46%

Październik 2008 11 768 0,21% 0,35%

Nieco większą widownię wśród kanałów ekonomicznych miała w październiku br. TV Biznes, która przyciągała przed ekrany 3 tys. oglądających, o 18,2 proc. więcej niż we wrześniu br., ale o 13 proc. mniej niż w październiku ub.r. Z kolei oglądalność TVN CNBC Biznes wyniosła 2,7 tys. osób, co oznacza spadek w porównaniu do września br. o 23,6 proc.



Wszyscy 4+
Kabel-satelita
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR % SHR %
TV Biznes Wrzesień 2008 2 520 0,05% 0,08%

Październik 2007 3 423 0,06% 0,10%

Październik 2008 2 977 0,05% 0,09%






TVN CNBC Wrzesień 2008 3 532 0,07% 0,11%
Biznes Październik 2008 2 697 0,05% 0,08%

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w październiku br. znalazły się "Serwis informacyjny" i "Telekurier", w TVN 24 najchętniej oglądano "Wydanie specjalne" i "Kropkę nad i", a w Superstacji - "Bez ograniczeń" i "Informacje dnia".

TVP INFO

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY 21:29 09-10-2008 1 086 147 7,98%
TELEKURIER 21:05 03-10-2008 1 033 617 7,22%
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE 21:44 22-10-2008 926 529 7,11%
MINAL DZIEN
/PROG.INFO.POL./
22:05 15-10-2008 719 314 5,60%
FORUM
/PROG. PUBLICYSTYCZNY/
20:10 24-10-2008 715 169 4,49%
MINELA DWUDZIESTA
/PROG.PUBL./
20:09 23-10-2008 715 032 4,58%
TVP INFO - BIZNES /SERWIS EKONOMICZNY/ 17:37 26-10-2008 709 937 5,25%
MIEJSCA PRZEKLETE /FILM DOK.POL./ 20:00 18-10-2008 680 104 4,79%
RELACJA NA ZYWO 16:39 30-10-2008 652 686 6,97%
WYWIAD Z KARDYNALEM STANISLAWEM DZIWISZEM 21:05 16-10-2008 615 803 3,97%
SPORT /SERWIS SPORT./ 13:51 26-10-2008 598 471 6,37%
MLODZIEZ KONTRA...CZYLI POD OSTRZALEM /PROGR. PUBL./ 20:51 19-10-2008 514 926 3,14%
SPORTOWY WIECZOR
/MAG.SPORTOWY/
23:03 11-10-2008 501 462 5,14%
SPORTOWA DEBATA
/PUBLIC.SPORT./
10:00 26-10-2008 498 568 5,86%
SWIATOWIEC
/MAG.TURYST./
09:00 05-10-2008 497 609 7,86%


TVN 24

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
TVN 24 - WYDANIE SPECJALNE 16:43 15-10-2008 787 148 10,18%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./ 20:01 15-10-2008 771 019 4,97%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 16:30 15-10-2008 763 655 10,20%
FAKTY PO FAKTACH 19:26 15-10-2008 680 624 4,83%
24 GODZINY
/MAG.INFO.POL./
21:28 14-10-2008 603 860 4,23%
SZKLO KONTAKTOWE
/PROG. PUBL. POL./
22:00 15-10-2008 560 801 4,53%
POLSKA I SWIAT
/MAG.INF.POL/
20:22 14-10-2008 534 308 3,39%
SKANER POLITYCZNY
/PROG.PUBLIC.POL./
18:32 15-10-2008 484 122 4,09%
SERWIS INFORMACYJNY 14:30 15-10-2008 449 784 10,12%
RELACJA NA ZYWO 16:52 30-10-2008 444 556 4,55%
TERAZ MY ! DOGRYWKA
/PROG.PUBLIC.POL./
23:20 13-10-2008 427 869 6,90%
LOZA PRASOWA
/PROG.PUBLIC.POL./
11:39 26-10-2008 406 126 4,55%
DZIEN PO DNIU
/MAG. INFO. POL./
23:00 15-10-2008 405 472 5,84%
PIASKIEM PO OCZACH / PROG. POLIT. POL / 20:01 03-10-2008 391 999 2,75%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./ 10:54 05-10-2008 355 417 4,47%

Superstacja

Wszyscy 4+
Program Godz. Data AMR SHR %
BEZ OGRANICZEN
/PROG.PUBL./
21:00 17-10-2008 108 522 0,74%
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./ 23:59 07-10-2008 84 277 2,44%
ROZMOWA DNIA
/PROG.PUBL.POL./
20:31 13-10-2008 80 587 0,50%
DZIENNIK
/PROG.INFO./
23:00 04-10-2008 71 380 0,74%
MUSISZ TO MIEC?
/PROG.PORAD.POL./
16:40 18-10-2008 56 834 0,72%
TEKSTY I KONTEKSTY
/PROG.PUBLIC.POL./
18:32 16-10-2008 54 354 0,43%
GOSCIE WIECZORU
/PROG.PUBLIC.POL./
10:40 10-10-2008 51 985 1,85%
SALON POLITYCZNY
/PROG.PUBL./
22:16 05-10-2008 48 595 0,45%
PUSZKA PARADOWSKIEJ
/PROG.PUBL./
13:09 12-10-2008 46 158 0,53%
JEDNYM OKIEM /REP./ 18:30 18-10-2008 44 396 0,42%
SPORT /SERWIS SPORT./ 19:16 06-10-2008 38 835 0,28%
TEA TIME
/PROG. PUBLICYST.POL./
16:11 27-10-2008 38 426 0,40%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 12:00 09-10-2008 37 941 1,26%
CZARNO NA BIALYM /PROG.PUBL./ 00:16 04-10-2008 37 669 0,84%
TYDZIEN ZLECIAL
/PROG.PUBL./
00:23 25-10-2008 36 534 0,79%

Wszystkie prezentowane dane pochodzą z instytutu AGB Nielsen Media Research i zostały przygotowane dla Wirtulanemedia.pl.
Stacja Zasięg techniczny (proc. gospodarstw domowych)
TVP Info 88,1
TVN 24 46,8
Superstacja 38,4
TV Biznes 31,9
TVN CNBC Biznes 25,2
Polsat News 16,9
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat News i Superstacją idą "łeb w łeb", TVP Info i TVN 24 tracą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl