SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat promuje wiosenną ramówkę w “Hotelu 52” (wideo)

Telewizja Polsat po raz drugi promuje ramówkę z wykorzystaniem spotu wizerunkowego. Reklama wiosennej oferty stacji nakręcona została we wnętrzach, gdzie realizowany jest “Hotel 52”.

Głównymi postaciami spinającymi fabułę sportu są gospodarze nowego show "Tylko muzyka. Must Be The Music" Paulina Sykut i Maciej Rock. W spocie pojawiają się: Magdalena Schejbal grająca w “Szpilkach na Giewoncie”, gwiazdy seriali “Hotel 52”, “Pierwsza miłość” i nowej produkcji  “Linia życia”, prowadzący magazyn “Się kręci”, jurorzy show “Tylko muzyka”, Bronisław Cieślak z serialu “Malanowski i partnerzy” oraz Mateusz Borek i Bożydar Iwanow z redakcji sportowej Polsatu. W reklamie można zobaczyć też gospodarzy "Wydarzeń"  - przygotowano dwie wersje filmu - w jednej występuje Magda Sakowska, a w drugiej - Jarosław Gugała.




- Spot skierowany jest do grupy 16-49. Jego celem jest wzmocnienie i podkreślenie dynamicznego, nowoczesnego wizerunku marki Polsat oraz jej hasła "Polsat. Włącz emocje!". Fabuła jest rodzajem rozrywkowego, dynamicznego przewodnika po ramówce wiosennej stacji akcentującego jej najnowsze produkcje oraz stałe, ważne elementy każdej ramówki, jak sport oraz “Wydarzenia” -
mówi nam Katarzyna Wyszomirska, dyrektor pionu marketingu Polsatu.

Film powstał w ramach działu autopromocji i oprawy antenowej nadawcy. Autorami pomysłu byli Katarzyna Wyszomirska oraz Konrad Stachurski, który został producentem kreatywnym spotu. Wyreżyserował go Mirosław Jakub Brożek, autorami grafiki byli Adam Mendyk, Wojciech Ryng, Katarzyna Oleksowicz, a kierownikiem produkcji - Daniel Domirski.

W spocie wykorzystano utwór "Found What I've been looking for", który wykonują Palmer i Lister, a wyprodukował go znany brytyjski producent Hugh Padgham. Reklama jest obecna na antenie Polsatu od 1 marca.

Pierwszy spot wizerunkowy stacja przygotowała do promocji zeszłorocznej ramówki jesiennej. Tamtą reklamę można obejrzeć tutaj.

Dołącz do dyskusji: Polsat promuje wiosenną ramówkę w “Hotelu 52” (wideo)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luka
ale żałosny spot.. takiego dna to jeszcze nie widziałem !!!
odpowiedź
User
Woland
Zdecydowanie za długi, po około 40 sekundach zaczyna nudzić. Zbyt chaotyczny, za dużo się dzieje. Nie podoba mi się, już ten z wiosny był lepszy...
odpowiedź
User
ktosia
Oj zdecydowanieee ..za duzo sie dzieje !! Malo czytelny, nie wiadomo o co chodzi, wszyscy biegaaaja, nic nie widac !!!
Wiedza ze gdzies dzwoni ale nie wiedza jeszcze gdzie
odpowiedź