SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ibisz, Dowbor, Gilon, Gawryluk i Chruściel w spocie wiosennej ramówki Polsatu (wideo)

Telewizja Polsat w piątkowy wieczór rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje wiosenną ofertę nadawcy, m.in. cztery nowości i znane kontynuacje z głównej anteny.

Article

W trwającym 80 sekund spocie promowane są kolejno takie programy i seriale, jak: „Ewa gotuje”, „Nasz nowy dom”, „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, „Przyjaciółki”, „Kowalscy kontra kowalscy”, „Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Wydarzenia”, „Komisarz mama”, „Piękni i bezrobotni”, „Pierwsza miłość”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Gliniarze” i „Klinika skeczów męczących”, a także redakcja sportowych kanałów komercyjnego nadawcy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wśród gwiazd występujących w materiale pojawiają się m.in.: Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor, Karolina Gilon, Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski, Paulina Chruściel i Mikołaj Cieślak.

Telewizja Polsat w klipie wykorzystała utwór „Why so serious” Alice Merton.

Spot emitowany jest w kanałach Telewizji Polsat, a także w kanałach social media nadawcy. Jego premiera odbyła się w piątek, 12 lutego br. w godzinach wieczornych.

Premiera spotu TVN w niedzielę, a TVP - pod koniec lutego

Wizerunkowe spoty szykują również pozostali najwięksi nadawcy telewizyjni. Premiera spotu Telewizji TVN zaplanowana jest na niedzielny wieczór, a w trzeciej dekadzie lutego zadebiutuje spot Telewizji Polskiej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ibisz, Dowbor, Gilon, Gawryluk i Chruściel w spocie wiosennej ramówki Polsatu (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
fajna ramówka, ninja warrior i love Island odświeżają Polsat i frafiają do młdoych widzów, grupy docelowej
odpowiedź
User
Rocky
Polsat się rozwija, sięga po ciekawe formaty, dałbym jeszcze jakiś duży show bądź reality show
odpowiedź
User
Igo
Nawet fajny spot.
odpowiedź