SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Sport liderem kanałów sportowych

Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2009 roku jest PolsatSport. Stacji przypadło 0,76 proc. udziału w rynku - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja przypada kanałowi Eurosport z 0,60 proc. udziału wrynku. Na podium znalazł się także TVP Sport z 0,27 proc. udziału wrynku.

Wirtualnemedia.pl

2009*

2008*

kanały sportowe

SHR

SHR

Polsat Sport0,76%0,59%
Eurosport0,60%0,60%
TVP Sport**0,27%0,07%
Polsat Sport Extra0,20%0,18%
Canal+ Sport0,12%0,11%
Eurosport 20,04%0,05%
Extreme0,04%0,04%
Sportklub0,03%0,01%
DSF0,01%0,01%

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem pozostajePolsat Sport, który notując 0,71 proc. udziału poprawiłswój wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem (0,64proc.). Udziały spadły Eurosportowi oraz Polsatowi SportExtra.

Wirtualnemedia.pl

2009*

2008*

kanały sportowe

SHR 16-49

SHR 16-49

Polsat Sport0,71%0,64%
Eurosport0,50%0,62%
TVP Sport**0,24%0,05%
Polsat Sport Extra0,17%0,20%
Canal+ Sport0,16%0,13%
Extreme0,06%0,05%
Eurosport 20,05%0,06%
Sportklub0,04%0,02%
DSF0,01%0,01%

Cennikowo najwięcej zarobił Polsat Sport. Wpływy stacji wyniosłyokoło 30 mln złotych, przed rokiem było to 120 mln złotych (wówczas kanał pokazywał jednak EURO).

porównanie wpływów reklamowych w zł

kanały sportowe

2009*

2008*

Polsat Sport29 652 335120 426 995
Polsat Sport Extra14 10949316 040040
Canal+ Sport8 462 2207 284 422
TVP Sport**2 1756151 448415




*dane od stycznia do 13 września 2008/2009 r.
** kanał dostępny w klienckich bazach danych w okresie od 1kwietnia 2008. Zaprezentowano wyniki 01/04/2008 - 13/09/2008 i01/04/2009 - 13/09/2009

Dołącz do dyskusji: Polsat Sport liderem kanałów sportowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl