Polsat uruchomi jesienią kanał filmowy i dziecięcy

Telewizja Polsat przygotowuje się do uruchomienia kanałów filmowegoi dziecięcego - potwierdził Mirosław Błaszczyk, prezes stacji.Natomiast uruchomienie kanału młodzieżowego pozostaje w dalszejperspektywie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Polsat do końca roku uruchomi kanały filmowy i dziecięcy -potwierdził wczoraj Mirosław Błaszczyk, prezes zarządustacji. Oba są obecnie przygotowywane, a oficjalneinformacje o ich starcie mogą zostać podane przez nadawcę w ciągunajbliższego miesiąca. Kanały wejdą do oferty CyfrowegoPolsatu.

Mirosław Błaszczyk podkreśla, że opracowywanie ofertyprogramowej kanału Polsat Kino, to skomplikowanyproces. - Wyłączność na polskie archiwa filmowe ma TelewizjaPolska, a żaden z prywatnych nadawców nie ma odpowiedniejbiblioteki do uruchomienia takiego kanału - opisuje. JednocześnieBłaszczyk nie wyklucza, że w ramówce Polsat Kino znajdą sięseriale. - Niektóre są bardzo popularne i świetnie budują lojalnośćwidzów - uzasadnia.

Z kolei przygotowania do uruchomienia kanałudziecięcego Polsat prowadzi z zewnętrznym partnerem,którego tożsamości kierownictwo stacji nie ujawnia. - Opracowanieoferty tego kanału to ze względu na jego specyficzną grupęodbiorczą trudne zadanie - przyznaje Mirosław Błaszczyk.- W obecnej sytuacji start kanału młodzieżowego odkładamy napóźniejszy okres - dodaje.

Inwestycje w nowe kanały pochłoną w tym roku kilkadziesiątmilionów złotych.

Obecnie w portfolio spółki znajdują się stacje tematyczne:Polsat 2, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, PolsatSport, Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra oraz TVBiznes. We wrześniu oferta Polsatu wzbogaci się jeszcze oPolsat Futbol i Polsat HD (więcej) .

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu