Polsat wstrzymał emisję programu Krzysztofa Respondka

Emisja rozrywkowego show Polsatu "Najśmieszniejsze momenty świata"została wstrzymana. Powodem tej decyzji było niedostarczenie przezzagranicznego kontrahenta materiałów filmowych niezbędnych doprodukcji programu - wynika z naszych nieoficjalnych informacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ostatni odcinek formatu nadany został w sobotę 9 maja br. W tymsezonie stacja pokazać miała jeszcze cztery wydania programu, którew związku z zaistniałą sytuacją nie zostały nakręcone. Polsatplanuje poczekać jeszcze jakiś czas na zamówione materiały, jeśliich nie otrzyma, będzie domagać się rekompensaty od firmy, którazłamała warunki umowy. Powodem niewywiązania się kontrahenta zzapisów kontraktu ma być kryzys ekonomiczny. Od soboty 16 maja br.w miejsce zawieszonego programu (zajmował on godzinne pasmo między15.15 a 16.15) emitowane są koncerty z zeszłorocznego festiwalu"Top Trendy". Oficjalnie stacja nie komentuje całej sprawy.

"Najśmieszniejsze momenty świata" to prowadzony przez KrzysztofaRespondka program, w którym emitowane są amatorskie filmy ześmiesznymi wydarzeniami oraz fragmenty nagrań pokazujące wpadkipolityków czy dziennikarzy. Show ruszył na antenie 7 marca br. Zdanych AGB Nielsen Media Research wynika, że dziewięć nadanychodcinków formatu obejrzało średnio 860 tys. widzów, a udziałPolsatu czasie jego emisji wyniósł 10,99 proc. (12,34 w grupiekomercyjnej 16-49) i był niższy niż konkurencyjnych stacji (udziałTVP 1 ukształtował się na poziomie 24,18 proc., TVN-u wyniósł 15,92proc., a TVP 2 - 15,44 proc.).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"