SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat zarabia najwięcej z reklam

W I półroczu 2006 największe polskie telewizje zanotowały dużo większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja Polsat - 962 449 600 PLN, co oznacza wzrost  o ponad 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce uplasowała się TVN. Telewizja kierowana przez Piotra Waltera zarobiła o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 640 mln (o ponad 110 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 496 mln (wzrost o 119 mln zł).

 

I półrocze 2006I półrocze 2005
CHANNELTotal monthsCHANNELTotal months
POLSAT962449600POLSAT798730053
TVN937144965TVN645731345
TVP1640639893TVP1529743435
TVP2496727890TVP2377597850
TV481762290TV4115015430
Tele567150637RTL7/TVN762999415
RTL7/TVN756230755Tele557988470
Jetix/FoxKids38430058Discovery35992400
VIVA38004708Jetix/FoxKids34531699
Discovery36183200VIVA30225493
PULS34649490TVPReg/TVP328990410
TVPReg/TVP333791140Hallmark23870999
AXN29105749CN/TCM19193024
Hallmark27332498National Geographic17328183
National Geographic25939095PULS16397570


W przypadku kanałów tematycznych wpływy zawierają reklamy, billboardy sponsorskie, autoreklamę i konkursy.

Dołącz do dyskusji: Polsat zarabia najwięcej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl