SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polska, biało-czerwoni” w kampanii Orlenu na igrzyska olimpijskie (wideo)

Orlen zaczął drugą odsłonę sportowej kampanii wizerunkowej, dotyczącą udziału polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Just i MullenLowe MediaHub.

Article

W spocie pokazane są różne osoby nucące przyśpiewkę kibicowską „Polska, biało-czerwoni”, a także nasi wybrani reprezentanci na igrzyska olimpijskie, m.in. siatkarze i lekkoatleci. Kampania informuje również o promocji, w ramach której na stacjach Orlenu rozdawane są naklejki dla kibiców z różnymi hasłami wspierającymi naszych zawodników.

Orlen od wielu lat wspiera sponsoringowo polskich sportowców, obecnie jest sponsorem naszej reprezentacji olimpijskiej.

Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona w czerwcu br. związku z piłkarskim Euro 2016. Działania są prowadzone pod hasłem „Orlen. Najbliżej”, które ma nawiązywać do powszechnej dostępności stacji Orlen w Polsce, a także podkreślać bliskość emocjonalną tej marki z drużynami narodowymi i kibicami.

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet (m.in. reklamy wideo, serwis orlenkibicuje.pl z konkursami i zabawami dla kibiców), prasę oraz stacje Orlen (materiały POS).

Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe Scholz&Friends Warszawa i Just, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polska, biało-czerwoni” w kampanii Orlenu na igrzyska olimpijskie (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bvak
Już widać parcie na przekaz patriotyczny. A będzie wspieranie sprzedaży koszulek patriotycznych?
10 8
odpowiedź
User
bivak
A jakość spotu katastrofalna!
9 8
odpowiedź
User
wincey & wincey
zimny hot-dog ze statoila ma więcej smaku niż ta reklama.
8 8
odpowiedź