SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska produkcja reklamowa wyświetlana na Times Square

W reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Projekt, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny Oto Film, mogły już zapoznać się dziesiątki tysięcy nowojorczyków, gdyż produkcja była wyświetlana na jednym z najbardziej charakterystycznych billboardów na Times Square.

Futurystyczna reklama prezentuje koncepcję New Open Web wdrażaną przez Viant Technology, amerykańską firmą zajmującą się marketingiem cyfrowym. Zakłada ono tworzenie jeszcze ciekawszych i przykuwających uwagę odbiorcy treści dzięki wykorzystaniu technologii AR i VR, a także AI.

Spot New Open Web w USA

Spot New Open Web  w Stanach Zjednoczony był emitowany zarówno w mediach cyfrowych, jak i tradycyjnych. Dodatkowo reklama była wyświetlana na jednym z najbardziej charakterystycznych billboardów na placu Times Square na Manhattanie

Reżyserią spotu zajął się duet Alex Topaller i Dan Shapiro z nowojorskiego studia Aggressive. Twórcy w przeszłości realizowali spoty m.in. dla OnePlus, Carlsberga, OPPO czy Huawei.

- Na planie użyliśmy czterech czujników głębi, na które składają się kamery i laserowe skanery. Dzięki temu nagrywaliśmy nie tylko obraz, ale także mapowaliśmy przestrzeń, co pozwoliło nam na trójwymiarową prezentację konkretnych scen - dodaje Tomasz Runowicz, koordynator VFX.

Plan zdjęciowy reklamy został zrealizowany na bulwarach wiślanych i w okolicach Centrum Nauki Kopernik. Produkcją spotu zajęło się studio Oto Film, dla którego jest to już kolejny projekt realizowany wspólnie z Aggressive.

- Pierwszego dnia skorzystaliśmy z wolumetrycznego skanu. Za tym hasłem kryje się technika trójwymiarowej rejestracji przestrzeni, którą następnie można obserwować zarówno na ekranach, jak i za pośrednictwem wyświetlaczy 3D i gogli VR – mówi Nicole Czober, koordynatorka produkcji z ramienia Oto Film.

Dołącz do dyskusji: Polska produkcja reklamowa wyświetlana na Times Square

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Żeby to jeszcze ktoś oglądał
odpowiedź