Polska Rada Centrów Handlowych z nowym logo od Diagram Brand Design

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) zaprezentowała nowy logotyp, którym będzie posługiwała się w komunikacji. Za jego projekt odpowiada agencja Diagram Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe logo PRCH ma podkreślać tożsamość organizacji oraz symbolizować wyzwania jakie przed nią stoją.

Grafika zachowała kolorystykę pierwowzoru. Uproszczony znak koła został napełniony nową symboliką, co stanowi nawiązanie do centralnego planu architektonicznego oraz symbol placu jako miejsca handlu i centrum handlowego w sercu miasta.

Centralny kształt ma też podkreślać rolę PRCH jako instytucji zrzeszającej firmy z branży.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu