Polski „Esquire” w kioskach 27 lutego. Pilotażowy numer już w grudniu

Pilotażowy numer polskiej edycji magazynu dla panów „Esquire” (Hearst-Marquard Publishing) ukaże się 2 grudnia br., zaś pierwsze wydanie trafi do kiosków 27 lutego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nad tytułem pracuje pięcioosobowa redakcja kierowana przez Filipa Niedenthala.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

„Esquire” będzie magazynem adresowanym do mężczyzn między 30. a 50. rokiem życia, z wyższym wykształceniem i wysokimi zarobkami. Redaktor naczelny tytułu Filip Niedenthal, pytany przez Wirtualnemedia.pl, czym „Esquire” chce wyróżniać się wśród innych pism dla mężczyzn, odpowiada, że jakością.

- Nie ma jeszcze w Polsce pisma dla mężczyzn, w którym znalazłyby się teksty najlepszych dziennikarzy, własne wywiady ze słynnymi bohaterami, od gwiazd kina, przez pisarzy po polityków; przeglądy najwyższej jakości produktów, w tym kolekcji mody, samochodów, sprzętu sportowego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Niedenthal.

Pismo ma być kierowane do dojrzałego, obytego mężczyzny, który dobrze zna własne potrzeby, ma wyrobiony gust i nie potrzebuje porad np. jak się ubrać. - Chciałby natomiast wiedzieć, co nowego się pojawiło na rynku, w czym może wybierać. Ale przede wszystkim chciałby dowiedzieć się czegoś, o czym jeszcze nie czytał. Dlatego stawiamy mocny nacisk na reportaż, relacje z pierwszej ręki, rozmowy z charyzmatycznymi, ale nieopatrzonymi postaciami - zapowiada Niedenthal.

Magazyn - podobnie jak jego amerykański odpowiednik  - od czasu do czasu będzie publikował też opowiadania napisane przez zewnętrznych autorów.

Numer pilotażowy, który ukaże się 2 grudnia br., będzie dystrybuowany do wybranej grupy 30 tys. adresatów.  Naczelny nie ujawnia, co się w nim znajdzie. -  Mogę jedynie zdradzić, że będzie sporo naszych własnych treści, a do tego wszystko, co najlepsze z międzynarodowych wydań - mówi enigmatycznie Filip Niedenthal.

Pierwszy numer „Esquire” pojawi się w sprzedaży 27 lutego 2015 roku. Wraz z jego ukazaniem się ruszy strona internetowa, zaś jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie fanpage pisma na Facebooku.  Polska wersja  tytułu będzie dwumiesięcznikiem o nakładzie 60 tys. egzemplarzy. Każdy numer będzie dostępny również w wersji tabletowej (więcej na ten temat).

Oprócz Filipa Niedenthala w redakcji pracują na etatach jeszcze cztery osoby: Maria Fredro-Boniecka (sekretarz redakcji), Bartosz Gałkowski  (dyrektor artystyczny), Grzegorz Sobaszek (redaktor prowadzący) i Marcin Kasprzak (redaktor ds. stylu).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/men-s-health-na-czele-sprzedazy-pism-meskich-tylko-logo-do-gory ##

“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla ciekawych świata dżentelmenów. Obecnie ma 26 edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?