SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR, chce poprawić wizerunek naszego kraju

Przedstawiciele rządu Prawa i Sprawiedliwości poszukują poza Polską agencji public relations, która miałaby poprawić wizerunek naszego kraju na arenie międzynarodowej.

fot. KPRMArticle

9 marca Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy o TK jest niezgodna z konstytucją w całości i w poszczególnych punktach. Wyrok nie został dotąd opublikowany. Wcześniej Ministerstwo Spraw Zagranicznych zawnioskowało do Komisji Weneckiej o zbadanie tej ustawy. Krytyczna opinia organu została odrzucona przez rząd.

Na sytuację wokół Trybunału Konstytucyjnego uwagę zwróciły europejskie i amerykańskie media, w których pojawiają się oskarżenia o łamanie konstytucji przez partię rządzącą, podważanie zasad demokracji oraz odstraszanie inwestorów zagranicznych z Unii Europejskiej.

Jak podaje „Financial Times”, w związku z niekorzystnym wizerunkiem Polski w Europie i świecie przedstawiciele polskiego rządu postanowili zatrudnić profesjonalną agencję specjalizującą się w zarządzaniu kryzysem. Jej zadaniem będzie poprawa postrzegania naszego kraju na arenie międzynarodowej. PiS miał złożyć propozycje współpracy kilku agencjom z Londynu.

W podobny sposób wizerunek Węgier chciał poprawić rząd premiera Viktora Orbána, który w 2011 roku również wynajął agencję PR z Londynu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR, chce poprawić wizerunek naszego kraju

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RRR5
Żadna agencja PR, nawet taka z Londynu, nie zrobi z szamba perfumerii...
odpowiedź
User
zuch
choćby się dwoili i troili i wydawali dużo GBP na takie działania, to wskaźniki i tak przemówią za siebie. Prawdy nie da się sPiaRować. Kłamstwo wyjdzie na jaw.
odpowiedź
User
Redi
Nie wierze co czytam. To jakas parodia. Najpierw mowia ze maja w powazaniu opinie zagranicy, potem nabroili i wmawiaja ze wszystko jest ok a teraz jeszcze biora agencje najwyrazniej uwazajac ze moga zawinac kupe w papierek i bedzie cukierek.
odpowiedź
User
dr
i choćby przyszło tysiąc atletów... Za darmo podpowiem pierwsze ruchy: wycofać ziejące ogniem nienawiści postacie, wrócić do retoryki kampanii. Może ciemny lud znów to kupi.
odpowiedź
User
Gorky Park
Jak jest chlewnia, to musi być chlewnia nie może się chlewnia nazywać Sephora. I tyle szkoda podatniczych pieniędzy.
odpowiedź