Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej

Związek Polskie Mięso zaprasza agencje interaktywne do składania ofert na projekt jego nowej strony internetowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana przez Związek agencja zajmie się zaprojektowaniem, stworzeniem a potem utrzymaniem nowej strony internetowej polskie-mieso.pl. Strona ma być dostępna w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

O wyborze agencji zdecydują trzy kryteria: kreacja wizualna, koszt i zaproponowane rozwiązania wizualne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję