SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio szuka dostawcy nośników reklamy zewnętrznej

Polskie Radio rozpoczęło przetarg, w którym wybierze firmę reklamy zewnętrzną odpowiedzialną za realizację kampanii outdoorowych nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią zawrze na dwa lata.

Wybrana firma zajmie się na zlecenie Polskiego Radia wynajmem nośników reklamy zewnętrznej (6mx3m i 5,04mx2,38m).
Minimum 20 proc. tych nośników ma być zlokalizowanych w Warszawie, ok. 60 proc. w co najmniej 10 miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (m.in. Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Górny Śląsk. Pozostałe 20 proc. nośników ma być zlokalizowanych w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców, przy drogach dojazdowych.

Firma ta będzie też odpowiadać za druk odpowiedniej liczby plakatów zgodnie z przesłanym przez Polskie Radio projektem graficznym. Przewidziano, że w okresie 2 lat współpracy zostanie przeprowadzonych od 5 do 10 kampanii nadawcy, a w każdej z nich zostanie wykorzystanych minimum po 100 plakatów.

65 proc. nośników będzie wykorzystanych w tym roku, a 35 proc. - w 2020 roku.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 lutego br.

O wyborze zwycięzcy w znacznym stopniu (90 proc. kryterium) zdecyduje zaproponowana cena (pozostałe 10 proc. kryterium to liczba oświetlonych nośników).

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio szuka dostawcy nośników reklamy zewnętrznej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaro
Niekwestionowanym liderem jest Agora🙂
odpowiedź